۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۹
کد خبر: 83102763
T T
۰ نفر
4 انبار قاچاق به ارزش 8.5 میلیارد ریال در اصفهان كشف شد

اصفهان- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با تشدید بازرسی از اصناف و بازار در هفته گذشته، چهار انبار قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد و 515 میلیون ریال در استان كشف شد.

جواد محمدی فشاركی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار انبار عمده فروش و خرده فروش بدلیل احتكار و قاچاق زیورآلات خارجی، ضد یخ تقلبی و غیرمجاز، داروی غیرمجاز و عدس خارجی با تشكیل پرونده ای به ارزش هشت میلیارد و 515 میلیون ریال به تعزیرات حكومتی معرفی شدند.
وی تصریح كرد: در بازرسی ها انباری با 13 هزار قطعه زیور آلات خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال به ظن قاچاق كشف و پرونده برای مراحل تكمیلی به تعزیرات حكومتی ارجاع شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف اصفهان گفت: همچنین در بازرسی هفته گذشته بیش از 2 هزار و 500 لیتر ضدیخ تقلبی و غیرمجاز به ارزش یك میلیارد ریال، بدون هرگونه مجوز و علامت استاندارد برای استفاده در قوطی های جعل شده با بِرند چهار شركت به همراه مقداری مواد مخدر و مشروب الكلی، كشف و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.
وی افزود: در این مدت 94 هزار كپسول 'روناكا' به ارزش یك میلیارد ریال به ظن قاچاق از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، كشف و توقیف شد.
محمدی فشاركی اظهار داشت: همچنین در بازرسی مشترك بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یك واحد صنفی انبار در اصفهان 45 هزار و 150 كیلوگرم عدس خارجی، به ظن قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 515 میلیون ریال كشف، جمع آوری و توقیف شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: 345 بازرس به شكل ثابت و افتخاری كار نظارت و كنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.
وی با تاكید براینكه مبارزه و برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی در دستور كار نهادهای نظارتی است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به شماره تلفن 13- 32352012 مدیریت بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گزارش كنند.
حدود 250 هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.
7150 /6027

سرخط اخبار استان‌ها