۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱
کد خبر: 83102513
T T
۰ نفر
مسابقات سراسري دارت و تيراندازي وزارت نيرو در اراك برگزار شد

اراك - ايرنا - مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر گفت: مسابقات سراسري دارت و تيراندازي ويژه صنعت آب و برق كشور در مجموعه هاي ورزشي شهداي پنجم مرداد و برق منطقه اي باختر برگزار شد.

«فرهاد شبيهي» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: اين مسابقات از 22 تا 26 آبان ماه جاري برگزار شد و 119 ورزشكار در قالب 20 تيم در رشته دارت و 11 تيم در رشته تيراندازي (تپانچه و تفنگ بادي) از 13 استان كشور در اين مسابقات شركت داشتند.
وي ادامه داد: در پايان اين رقابت ها و در مجموع تيمي تنفگ و تپانچه بادي تيم هاي آب منطقه اي قزوين ،‌مركزي الف ،‌آب منطقه اي مازندران و تيم منتخب مركزي ب به ترتيب مقام هاي اول تا چهارم اين دوره از مسابقات را به دست آوردند و تيم برق منطقه اي تهران نيز به عنوان تيم اخلاق معرفي شد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر بيان كرد: در مسابقات دارت نيز تيم هاي شركت آب منطقه اي استان مازندران ،‌منتخب آب و برق استان يزد و برق منطقه اي استان مازندران مقام هاي اول تا سوم را كسب نمودند و تيم استان مركزي نيز به عنوان تيم اخلاق معرفي شد.
برق منطقه اي باختر سه استان همدان، لرستان و مركزي با 77 هزار كيلومتر مربع مساحت، پنج ميليون نفر جمعيت و 2 ميليون مشترك را در بر مي گيرد.
3017/6013/