۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
کد خبر: 83089928
T T
۰ نفر

استعفاي دنباله دار در اكسين البرز

۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
کد خبر: 83089928
استعفاي دنباله دار در اكسين البرز

كرج-ايرنا- تيم فوتبال اكسين البرز در پس كناره گيري سرمربي آن ، صف استعفاهايش طولاني شده و به گفته كارشناسان ورزشي وضعيت خوبي به لحاظ انسجام دروني ندارد.

به گزارش ايرنا، به دنبال استعفاي فراز كمالوند سرمربي سابق تيم اكسين البرز، ميلاد فاندر مدير رسانه اي اين تيم نيز خداحافطي كرد.
پس از بازي شب گذشته اين تيم برابر ملوان بندر انزلي كه با تساوي بدون گل براي هر 2 تيم رقم خورد، استعفاي مرتضي اسدي كاپيتان اكسين را پيوست كناره گيري هاي گذشته كرد.
اين در حالي است كه تنها تيم استان البرز كه در ليگ يك كشور حضور دارد براي صعود به ليگ برتر نيازمند آرامش و كناره گيري از حاشيه ها است.
با تساوي شب گذشته اكسين در برابر ملوان بندر انزلي اين تيم 13 امتيازي شد و از جمع مدعيان صعود به ليگ برتر فاصله گرفت.
با اين تساوي كار اكسين البرز براي بازگشت دوباره به صدر جدول ليگ دسته يك كشور سخت تر شده و اين تيم كه هفته ها بود روي نوار گلزني و در صدر جدول ليگ دسته يك كشور قرار گرفته بود اين روزها حال خوشي ندارد.
در فصل گذشته ليگ فوتبال دسته يك كشور، اكسين البرز با سرمربيگري علي لطيفي در جريان 34 بازي، 13 برد، 12 مساوي، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و كسب 51 امتياز، جايگاه نهم را در ليگ دسته يك كشور را كسب كند اما از راهيابي به ليگ برتر بازماند.
برادران طاهري پور مديريت پيشين ريحان البرز، مديريت را واگذار و حميد حمز‌لو مديريت جديد اين تيم را بر عهده گرفته، اين درحالي است در اولين گام از سوي مديريت جديد ريحان، فراز كمالوند سرمربي فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب شده بود.
كمالوند پيش از اين موفق شده بود كه سه تيم دسته اول را به ليگ برتر ببرد و عملكرد موفقيت آميزي در گذشته داشت اما نتوانست در ريحان البرز باز هم اين موفقيت هاي خود را تكرار كند.
7414/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها