۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۷
کد خبر: 83085586
T T
۰ نفر

طرح درختكاري اربعين در مهران كليد خورد

۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۷
کد خبر: 83085586
طرح درختكاري اربعين در مهران كليد خورد

ايلام - ايرنا - طرح درختكاري بخشي از مسير تردد زائران در مرز مهران با ابتكار مهدي نظري، مرد درختي ايران و مشاركت بانك ملي استان ، اداره كل منابع طبيعي و شهرداري مهران آغاز شد.

مرد درختي ايران در اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: از آنجاييكه هر موسسه مالي و اقتصادي بطور معمول به مسوليت اجتماعي خود پايبند هستتد و بانك ملي هم بعنوان بزرگترين بانك دولتي ايران پيشگام شركت در امور خيريه و اجتماعي است، لذا تصميم گرفتيم كه بانك را هم در اين موضوع مهم اجتماعي و زيست محيطي سهيم كنيم.
مهدي نظري ادامه داد: خوشبختانه اين پيشنهاد مورد موافقت مديركل بانك ملي استان كه خود از افراد خير و حامي محيط زيست است ، قرار گرفت و با حضور ايشان و مديركل منابع طبيعي و شهردار اين پروژه مهم افتتاح شد.
وي افزود: توسعه درخت و درختكاري در اين نقطه مرزي كه كانون ورود ريزگردها به كشور است بسيار مهم بوده و مي تواند نقطه اميدي براي مشاركت ساير ادارات در اين امر خير باشد.
مرد درختي ايران اضافه كرد: انشالله تمام مسير منتهي به مرز مهران جهت استفاده زوار را در طي امسال درختكاري كرده تا ضمن تقويت روحيه همكاري اجتماعي، باعث زيبايي و طراوت مسير كربلاي معلي شود.
مديركل منابع طبيعي نيز با تقدير از مشاركت بانك ملي در اجراي اين طرح، از همكاري آن مجموعه در تامين نهال و چاله كني خبر داد و افزود: اميدواريم شاهد همكاري همه دستگاهها با منابع طبيعي در كاشت درخت باشيم.
مديركل بانك‌ ملي استان ايلام نيز با اشاره به سخن پيامبر مبني بر اينكه ؛ اگر قيامت باشد و درختي در دستت باشد اول درخت را بكار گفت: بسيار مشتاقيم كه بتوانيم در اين امر خير مشاركت داشته باشيم.
شاكيان، شهردار مهران نيز گفت: شهرداري مهران نيز در اين طرح مشاركت و طرح كاشت 6 هزار گل كاغذي را با همكاري مرد درختي ايران در اين شهر اجرا مي كند.
7172/6119