۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۳۸
کد خبر: 83065957
T T
۰ نفر

سارق 20 دستگاه خودرو پراید در همدان دستگیر شد

۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۳۸
کد خبر: 83065957
سارق 20 دستگاه خودرو پراید در همدان دستگیر شد

همدان - ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: فردی كه اقدام به سرقت 20 دستگاه خودرو سواری پراید كرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعل كامرانی صالح افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شهر همدان و رها شدن خودروها پس از سرقت لوازم و قطعات، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه كرد: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به 20 فقره سرقت خودرو اعتراف كرد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان كرد: بگفته سارق، وی خودروهای مدل پایین فاقد سیستم ایمنی را سرقت كرده و قطعات و محتویات آن را به 2 مالخر فروخته است همچنین سه دستگاه از این خودروها برای اوراق شدن و فروش نزد فرد دیگری است.
سردار كامرانی صالح ادامه داد: با راهنمایی متهم، در بازرسی از محل اقامت خریدار خودروها، 3 دستگاه خودرو مسروقه كشف و متهم دوم نیز دستگیر و به همراه خودروهای مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی گفت: با راهنمایی متهمان، 2 تن از خریداران قطعات لوازم مسروقه دستگیر و هر چهار نفر به مرجع قضائی معرفی شدند.
یكهزار سارق از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه شناسایی و دستگیر شدند كه 150 تن از آنها سارقان حرفه ای منزل، خودرو و احشام بودند.
7526/2090