۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۵۲
کد خبر: 83034292
T T
۰ نفر
بقا تيم شهداي چليچه در ليگ برتر فوتبال ساحلي قطعي است

بوشهر-ايرنا- سرمربي تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به اختلاف امتيازي اين تيم با تيم هاي انتهاي جدول بقا تيم شهداي چليچه در ليگ برتر فوتبال ساحلي قطعي است.

به گزارش ايرنا، افراسياب صادقي شنبه شب پس از شكست 9 بر يك تيمش برابر پارس جنوبي بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تيم شهدا چليچه با 21 امتيازي كه تا اينجاي فصل كسب كرده پشتوانه بسيار خوبي براي بقا خود در ليگ برتر ايجاد كرده است.
وي در ارتباط با بازي تيمش برابر پارس جنوبي نيز گفت: اين تيم يكي از تيم هاي پر افتخار ايران و حتي دنياست كه بازيكنان ملي پوش زيادي در آن توپ مي زنند.
صادقي ادامه داد: بازي با پارس جنوبي براي تيم شهداي چليچه يك افتخار بود و در مجموع اين بازي نكات فني زيادي از آنها ياد گرفتيم.
وي گفت:دراين بازي تعداد زيادي از بازيكنان به فاصله بسيار كوتاهي تا شروع بازي خود را به بوشهر رساندند و اين امر باعث شد تا در بازي نتوانيم نمايش قابل قبولي داشته باشيم.
صادقي در ارتباط با وضعيت مالي تيمش نيز گفت: تيم شهداي چليچه با هزينه هاي شخصي اداره مي شود و در اين ارتباط انتظار داريم با پيدا شدن حامي مالي زمينه تقويت بيش از پيش تيم فراهم شود.
وي گفت: در محموع در استان چهارمحال و بختياري فرهنگ حمايت مالي از تيم هاي ورزشي وجود ندارد كه اين امر باعث مشكلات در ورزش استان شده است.
پارس جنوبي با اين برد 47 امتيازي شد و به صدرنشيني خود ادامه داد.
تيم شهداي چليچه چهارمحال و بختياري نيز با اين شكست همچنان با 21 امتياز در رده ششم جدول باقي ماند.
پارس جنوبي در هفته نوزدهم بازي ها به مصاف ايفار اردكان يزد مي رود و تيم شهداي چليچه چهارمحال و بختياري نيز به مصاف شهرداري بندرعباس مي رود.
7212/6045
۰ نفر