۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83025372
T T
۰ نفر
شكست تيم ملي واليبال زنان در دومين تداركاتي مجارستان

تهران - ايرنا - تيم ملي واليبال بانوان ايران در دومين ديدار تداركاتي خود در مجارستان با نتيجه سه بر يك نتيجه را به تيم اميد اين كشور واگذار كرد.

به گزارش روز جمعه ايرنا از فدراسيون واليبال، بانوان ملي پوش واليبال ايران پنجشنبه شب در دومين ديدار دوستانه خود پيش از آغاز تورنمنت بين المللي «سلش پيتر» رو در روي تيم اميد مجارستان قرار گرفتند و با نتيجه ٣ بر يك شكست را پذيرفتند. با تصميم كادر فني، همه بازيكنان در طول اين ديدار به زمين فرستاده شدند تا تيم به صورت يكدست به آمادگي و هماهنگي لازم برسد.
در پايان اين ديدار ميزبان با نتيجه ٣ بر يك و با امتيازات ٢5 بر 23، 25 بر 1٩، ٢١ بر ٢٥، 25 بر 16 موفق به پيروزي شد.
ملي پوشان واليبال بانوان ايران سه شنبه شب نيز در نخستين ديدار خود رو در روي تيم واليبال بانوان ياسبرين مجارستان قرار گرفتند و در ديداري نزديك با نتيجه 3 بر 2 نتيجه را واگذار كردند.
تيم ملي واليبال بانوان ايران براي حضور در تورنمنت معتبر و بين المللي «سلش پيتر» روز يكشنبه راهي مجارستان شد تا با بازي هاي دوستانه خود را براي آمادگي هر چه بالاتر در رقابت هاي AVC كاپ (جام كنفدراسيون آسيا) به دست آورد.
اين تورنمنت معتبر كه نزديك به 10 سال است به صورت متوالي و با حضور تيم هاي با كيفيت بين المللي برگزار مي شود براي اولين بار ميزبان بانوان واليبال ايران خواهد بود.
سلش پيتر Szeles Peter مربي مطرح و مشهور مجارستاني ها بود كه سال هاست به منظور بزرگداشت او تورنمنتي را با نام وي برگزار مي كنند. اين تورنمنت بين المللي از عصر امروز (جمعه) آغاز خواهد شد.
ورزشي**1067** 1200

سرخط اخبار ورزش