۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰
کد خبر: 83024817
T T
۰ نفر

بهروز عطايي به تيم كاله بازگشت

۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰
کد خبر: 83024817
بهروز عطايي به تيم كاله بازگشت

ساري - ايرنا - بهروز عطايي سرمربي آملي تيم واليبال جوانان ايران كه 2 ماه پيش هدايت تيم شهرداري اروميه را براي فصل جديد ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور برعهده گرفته بود، با استعفا از اين تيم بار ديگر به زادگاهش بازگشت تا هدايت تيم كاله مازندران را بر عهده بگيرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عطايي 26 تير ماه امسال به مدت يك فصل با تيم شهرداري اروميه قرارداد امضا كرده بود.
اين مربي آملي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، جداييش را از تيم شهرداري اروميه تاييد كرد و گفت: شرايط همكاري با تيم واليبال شهرداري اروميه به دليل برخي ناملايمات به وجود آمده و بي ثباتي مديريتي برايم ميسر نيست و به همين جهت از هدايت آنت كناره گيري كردم.
وي افزود: امسال براي بستن تيمي قدرتمند و در خور شان شهر اروميه بودجه بسيار خوبي تصويب و اقدامات باشگاه هم براي جذب بازيكنان مطرح و ملي پوش آغاز شد و به موفقيت هاي خوبي نيز رسيديم، ولي در ادامه كار خبر از انحلال باشگاه از سوي اعضاي شوراي شهر اروميه به ميان آمد كه اين امر تيم را از فضاي آرام دور كرد و به نوعي موجب شد تا تمركز و انسجام تيمي از همين ابتداي كار از بين برود.
عطايي گفت: با وضعيت موجود، تيم شهرداري اروميه از اهداف آرماني خود دور مي شود و نخواهد توانست خواسته هاي بحق و مورد نظر هوادارانش را برآورده كند.
وي افزود: با تمام احترامي كه براي هواداران پرشور و واليبال دوست شهر اروميه قايل هستم، پس از بررسي هاي زياد به اين نتيجه رسيدم كه شرايط حضورم در شهر اروميه فراهم نيست و بهتر است از همكاري با اين تيم صرف نظر كنم.
عطايي كه به مدت حدود 10سال هدايت تيم كاله مازندران را در ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور برعهده داشت، همچنين گفت كه در بازگشت به آمل و تيم كاله مورد استقبال گرم مسئولان اين باشگاه قرار گرفت.
وي توضيح داد كه قبل از پيوستنش به شهرداري اروميه هم مديرعامل باشگاه كاله او را در انتخاب تيم آزاد گذاشته و تاكيد كرده بود كه هر كجا كه برود، كاله خانه هميشگي اوست و حتي مديرعامل باشگاه كاله در پيوستنش به شهرداري اروميه اصرار كرده بود.
عطايي با ابراز خوشحالي از بازگشت دوباره به تيم كاله، تاييد كرد كه به دنبال جذب چند بازيكن جديد براي كاله است.
وي گفت: البته چند بازيكن مورد نظر هستند و تلاش خواهيم كرد با حمايت مديران باشگاه، اين بازيكنان را براي تيم كاله جذب كنيم.
تيم كاله مازندران طي يك دهه حضور در ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور كه همواره با هدايت عطايي همراه بود، 2 بار قهرماني اين ليگ را تجربه كرد ، يك نائب قهرماني ودو مقام سوم رسيد و قهرماني ومقام سومي در جام باشگاههاي آسيا را هم كسب كرده است.
7327/1654

سرخط اخبار استان‌ها