۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷
کد خبر: 83024585
T T
۰ نفر
پايان كار ملي پوشان كشورمان در تپانچه بادي آقايان

تهران - ايرنا - پنجمين روز مسابقات تيراندازي قهرماني جهان در كره جنوبي، رقابت ملي پوشان كشورمان در رشته تپانچه بادي آقايان برگزار شد كه از راه يابي به فينال بازماندند.

به گزارش ايرنا، اين رقابت ها در حالي امروز (پنجشنبه) در شهر چانگون كره جنوبي پيگيري شد كه تيراندازان كشورمان در رشته تپانچه 10 متر آقايان متشكل از ، جواد فروغي، وحيد گل خندان و ابراهيم برخورداري در مصاف با حريفان جهاني خود نتوانستند امتياز لازم را براي راه يابي به فينال كسب كنند و به ترتيب با 569، 567 و 566 امتياز در جايگاه هاي هفتادو يكم، هشتادو يكم و هشتاد و پنجم جهان به كار خود پايان دادند. در اين رشته 116 ورزشكار حضور داشتند.
همچنين در بخش تيمي نيز تيم هاي كره جنوبي، هند و روسيه به ترتيب در جايگاه اول تا سوم ايستادند و تيم ايران با 1702 امتياز در جايگاه بيست و يكم جهان قرار گرفت.
همچنين در ادامه اين رقابتها در رشته تپانچه بادي آقايان رده سني جوانان، تنها نماينده كشورمان عرفان صلواتي با 563 امتياز در مكان سي و ششم جهان ايستاد و از راه يابي به فينال بازماند.
نماينده كشور هند در اين ماده در جايگاه نخست ايستاد، ورزشكار كره سكوي دوم را از آن خود كرد و ديگر نماينده هند به مقام سوم دست يافت.
اين رقابتها در رشته تفنگ 50 متر سه وضعيت آقايان در حال پيگيري است.
پنجاه و دومين دوره مسابقات تيراندازي قهرماني جهان و رقابتهاي كسب سهميه المپيك 2020 توكيو با حضور 1804 ورزشكار از 90 كشور جهان در شهر چانگون كره جنوبي از 10 شهريورماه آغاز شده و تا 24 اين ماه ادامه دارد.
ورزشي**3991**1559
۰ نفر