۵ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۳۴
کد خبر: 83014456
T T
۰ نفر
استاندار زنجان: جوانان اهداف اقتصاد مقاومتي را محقق مي كنند

زنجان – ايرنا – استاندار زنجان گفت: آنچه كه هدف دولت از اقتصاد مقاومتي و توجه به توليد داخلي بود، به دست جوانان و فارغ التحصيلان كشور محقق مي شود.

به گزارش ايرنا، اسدالله درويش اميري روز دوشنبه در مراسم بهره بردارd از شركت دانش بنيان اسپيناس نخستين توليدكننده كنتورهاي هوشمند آب افزود: زنجان از آخرين استان هايي بود كه پارك علم و فناوري در آن با 38 شركت به بهره برداري رسيد و اكنون 50 واحد فناور و شركت دانش بنيان در آن فعاليت مي كنند.
وي يادآورشد: اهداف اقتصاد مقاومتي امروز به دست جواناني محقق مي شود كه مسير اصلي اشتغال را پيدا كرده اند و پشت در اداره معطل اشتغال در دولت نمي شوند و از سرمايه فكري و علمي خود استفاده مي كنند.
درويش اميري اظهار داشت: براي راه اندازي اين شركت از هيچ تسهيلاتي استفاده نشده و همه اين توانمندي ثمره سرمايه فكري جوانان است كه آن را فعال كرده اند.
استاندار زنجان گفت: اميد مي رود خداوند كمك كند تا همه جوانان اين مسير كارآفريني را انتخاب كنند تا شاهد افزايش سرمايه گذاري، اشتغال پايدار و ثروت افزايي در كشور باشيم.
وي خاطرنشان كرد: شركت اسپيناس در توليد، بر روي نقطه بحراني كشور انگشت گذاشته و به محيط زيست و مديريت مصرف فاجعه آميز آب در كشور كمك مي كند تا ايران در 20 سال آينده با تشنگي مواجه نشود.
درويش اميري ابراز اميدواري كرد، وزارت نيرو و شركت هاي آب منطقه اي و آب و فاضلاب براي حمايت و بهره گيري از توان اين شركت دست به كار شوند.
استاندار زنجان گفت: امروز زمين تشنه، سفره هاي زير زميني تشنه تر و ملت بيش از همه در عطش هستند و بايد از خواب غفلت در مورد آب بيدار شد.
وي اضافه كرد: طي هفته دولت در زنجان هشت طرح صنعتي، 70 طرح كشاورزي و يك پروژه در بخش خدمات با سرمايه گذاري هشت هزار و 350 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.
درويش اميري افزود: با بهره برداري از اين طرح ها براي يك هزار و 292 نفر اشتغالزايي مي شود.
شركت توليد كننده كنتورهاي هوشمند آب در سومين روز از هفته دولت با حضور معصومه ابتكار معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده به بهره برداري رسيد. اين شركت نخستين واحد توليد كننده كنتور هوشمند با فناوري WI و مغناطيسي ايران است.
براي راه اندازي اين شركت 30 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده و بناست با فناوري در اختيار سالانه 35 هزار دستگاه كنتور هوشمند توليد كند.
3001/6085