۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83014044
T T
۰ نفر

يك طرح ورزشي در بابل به بهره برداري رسيد

۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83014044
يك طرح ورزشي در بابل به بهره برداري رسيد

ساري - ايرنا - يك طرح ورزشي امروز دوشنبه همزمان با هفته گراميداشت دولت با اعتبار بيش از هفت ميليارد ريال در بابل به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، سالن ورزشي چند منظوره روستاي شهيد آباد بندپي غربي بابل در زميني به مساحت يك هزار و 135مترمربع با اعتبار هفت ميليارد و 830 ميليون ريال ساخته شد.
فرماندار بابل در آيين افتتاح سالن ورزشي در بندپي غربي بابل بيان كرد: افتتاح اين طرح ها خدمات ارزشمند نظام جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد است كه به مردم تقديم مي شود و همه ما بايد قدرشناس اين خدمات ارزشمند دولت باشيم.
قربانعلي وليزاده افزود: به هر ميزان كه احداث سالن هاي ورزشي در جامعه بيشتر شود شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي خواهيم بود.
وي اظهارداشت: اگر بخواهيم آمار زندانيان و بيماران مراكز درماني را كاهش دهيم بايد فرهنگ ورزش را توسعه و زيرساخت هاي آن را گسترش دهيم.
وي افزود: تجربه تاريخي نشان داده است كه در هر كاري كه مردم مشاركت داشته اند بسيار موفق بوده ايم و امروز ضرورت دارد مردم و خيرين در حوزه تكميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي مشاركت داشته باشند تا همه بتوانيم كام جوانان مازني را شيرين كنيم.
همچنين امروز دوشنبه پنج واحد مسكن مددجويان در مجموع به متراژ 294 متر مربع با اعتبار 2ميليارد و 220 ميليون ريال در بابل به بهره برداري رسيد.
چهار واحد در بخش بابلكنار و يك واحد آن در اميركلا تحويل مددجويان شد.
7343/1899