۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83013742
T T
۰ نفر
شهرك نشینان با200هزار سلاح جان فلسطینیان را تهدید می كنند

رام الله-ایرنا- با اصلاح قانون حمل سلاح در رژیم صهیونیستی، پیش بینی می شود بیش از 200 هزار قبضه سلاح در اختیار شهرك نشینان صهیونیست قرار گیرد؛ مساله ای كه بیش از پیش جان فلسطینیان ساكن سرزمین های اشغالی را تهدید می كند.

به گزارش ایرنا، «گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا سیاست های اصلاح شده حمل سلاح را در دولت جعلی اسرائیل ابلاغ كرده است كه بر اساس آن هر شهرك نشین صهیونیست كه دوره نظامی مقدماتی را گذرانده باشد، می تواند مجوزهای لازم برای در اختیار داشتن اسلحه را كسب كند.
بر اساس گزارش دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرك سازی ها در رام الله، در حال حاضر در مناطق اشغالی سال 1967 فلسطین، حدود 150 هزار شهرك نشین صهیونیست دارای سلاح و مجوز حمل آن هستند و این عدد غیر از نظامیان اشغالگر است. حال با اصلاح قانون حمل سلاح بیش از 40 هزار نفر دیگر نیز می توانند به سادگی سلاح با خود حمل كنند.
پس از گذشت هفتاد سال از تاسیس رژیم صهیونیستی ثابت شده است كه این سلاح ها تنها بر روی فلسطینیان آتش می گشاید و برای كشتن آنان استفاده می شود.
شهرك نشینان برای محافظت از خود در برابر ساكنان اصلی فلسطین، دور خود دیوار حائل می كشند و در هنگام تردد در مكان های مشترك به محض احساس خطر از حمله یك فلسطینی با ده ها گلوله او را از پای در می آورند یا با خودرو او را زیر می گیرند.
برخی كارشناسان معتقدند كه سیاست جدید حمل سلاح توسط رژیم صهیونیستی باعث می شود جوانان اسرائیلی برای پیوستن به گروه های شبه نظامی و تروریستی تمایل بیشتری پیدا كنند.
فعالان فلسطینی خواستار ارجاع پرونده مسلح شدن شهرك نشینان صهیونیست به محافل بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل و دادگاه بین المللی جنایات جنگی شدند، تا میزان خطر این اقدام اسرائیلی ها برای همه روشن شود و از مردم فلسطین در برابر وحشی گری صهیونیست ها حمایت صورت گیرد.
خاورم**387**2054*1049