۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83007326
T T
۰ نفر

جاده كندوان عصر سه شنبه يكطرفه است

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83007326
جاده كندوان عصر سه شنبه يكطرفه است

نوشهر - ايرنا - پليس راه كشور در آستانه تعطيلات عيد قربان با اعلام محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي اصلي منتهي به استان مازندران از يك طرفه شدن جاده كندوان از عصر سه شنبه هفته جاري خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس، محدوديت هاي ترافيكي روزهاي پاياني هفته از ساعت 12 ظهر سه شنبه هفته جاري آغاز مي شود و تا 6صبح يكشنبه چهارم شهريور در محورهاي مواصلاتي مازندران به پايتخت كشور برقرار است.
بر اين اساس تردد هر نوع موتورسيكلت به غير از موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 6 صبح روز يكشنبه در محورهاي كندوان ( كرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادكوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است.
** محور كندوان
- رفت و آمد تمامي وسايل نقليه موتوري از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاري تا 2بامداد روز چهارشنبه از مرزن اباد به سمت كرج ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد يك طرفه خواهد بود .
همچنين تردد تمامي وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهريور تا 2 بامداد روز شنبه سوم شهريور از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.
- بر اساس اعلام پليس راه كشور همچنين ممنوعيت تردد وسايل نقليه سنگين در محور كندوان از جمله تريلر ، كاميون و كاميونت به غير از حاملين سوخت و مواد فاسد شدني ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تريلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- تردد تمامي كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري و همچنين از ساعت 6 صبح روز جمعه دوم شهريور تا 12 ظهر روز شنبه سوم شهريور از محور هراز ممنوع است.
* جاده هراز جمعه يكطرفه مي شود
- همچنين بر اساس اعلام پليس راه كشور، تردد كليه وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهريور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 همانروز تا 2 بامداد روز بعد با اعلام مامورين پليس راه در محل، از آب اسك به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسايل نقليه به صورت يكطرفه خواهد بود.
* محور تهران-فيروزكوه-قائم شهر و بالعكس
- تردد كليه تريلي ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روزهاي چهارشنبه و جمعه هفته جاري در محور تهران-فيروزكوه-قائم شهرو بالعكس ممنوع است.
/1602/1899
۰ نفر