۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 83006351
T T
۰ نفر

دنبال راه حلی برای پرداخت حقوق كی روش هستیم

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 83006351
دنبال راه حلی برای پرداخت حقوق كی روش هستیم

شاهرود- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت : حقوق كی روش را از نظر ریالی و دلاری تامین كرده ایم ولی هنوز نتوانستیم آن را به حسابش در خارج از كشور منتقل كنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج یكشنبه در حاشیه افتتاح مركز ارزیابی پزشكی فوتبال استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود، در جمع خبرنگاران، با بیان اینكه مشكلی در رقم و زمان قرارداد كی روش وجود ندارد، افزود: ما تا پایان جام ملت های آسیا با كی روش مذاكره كردیم و اكنون بیش از یك ماه در تلاش هستیم پول را به حساب وی واریز كنیم اما موفق نشده ایم.
وی ادامه داد: تاكنون 2 بار پول را از طریق بانك سامان حواله كردیم ولی نتوانسته به حسابش بنشیند و برگشت خورده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به پرداخت نشدن بدهی قبلی به كی روش، اضافه كرد: اكنون در تلاشیم با مسوولان وزارت امور خارجه و بانك مركزی گفت و گو كرده و راه حلی پیدا كنیم.
تاج، همچنین به عقد تفاهم نامه همكاری مشترك علمی و پژوهشی بین فدراسیون فوتبال و دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره كرد و گفت: شاهرود قابلیت های بسیار خوبی داشته و شاه بیت آن هم مركز پزشكی دانشگاه صنعتی به عنوان یكی از مراكز پیشرفته كشور است.
وی با بیان اینكه برخی تجهیزات موجود در این دانشگاه در 2 یا سه نقطه ایران یافت می شود، اضافه كرد: مركز ارزیابی پزشكی فوتبال مستقر در این دانشگاه قابل استفاده برای ورزشكاران و حتی عموم مردم بوده و بستر خوب و موثری برای فوتبال كشور به شمار می رود.
تاج با بیان اینكه شاهرود به دلیل دارا بودن زیرساخت های مناسب ورزشی، آب و هوای مناسب، بعد مسافتی كم و فرودگاه می تواند میزبانی اردوهای تیم های ملی فوتبال را بر عهده داشت باشد، افزود: قرار است 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای زمین چمن شاهرود هزینه شود و گروهی از ورزشگاه آزادی برای ارزیابی وضعیت به این شهر سفر می كنند.
وی اضافه كرد: ورزشگاه 15هزار نفری سمنان نیز وضعیت مطلوبی دارد اما چمن مصنوعی آن باعث شده تا در صورتی كه الزام برای تمرین تیم‌های ملی در زمین طبیعی نباشد بتوان از آن استفاده كرد و در غیر این صورت شاهرود هم شرایط میزبانی مناسبی را با چمن طبیعی دارد.
آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود در مساحت 120 مترمربع با هدف تقویت پایه علمی فعالیت های ورزشی در دانشكده تربییت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود فعال است.
شهرستان شاهرود با 240 هزار نفر جمعیت ، 15هزار ورزشكار سازمان یافته دارد.
تعداد ورزشكاران سازمان یافته استان سمنان با 14 درصد رشد در دولت تدبیر و امید به بیش از 37 هزار نفر در رشته های مختلف رسیده است.
7359/6167
۰ نفر