۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83003810
T T
۰ نفر
آب رودخانه نكا هرگز قطع نخواهد شد

ساری- ایرنا- استاندار مازندران هدف از ایجاد زیرساخت های مختلف را كمك به زندگی و كسب و كار مردم دانست و با اشاره به كاربری های سد گلورد ، گفت : آب رودخانه نكا هرگز قطع نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز جمعه در مراسم بهره برداری از پل آزدگان شهر نكا افزود: اجازه نخواهیم داد حیات و اكوسیستم این رودخانه آسیب ببیند و مردم نگرانی در این بخش نداشته باشند.
شهروندان نكایی در پی بهره برداری از سد گلورد و انتقال آب آن به مناطق پائین دست و شهرستان بهشهر ، نسبت به احتمال خشكیدن نكارود ابراز نگرانی كرده بودند .
استاندار مازندران گفت: شان ما و همه مسئولان خدمت رسانی به مردم است و باید از حداكثر منابع استفاده كنیم.
وی با اشاره به سفر وزیر نیرو به مازندران طی دو روز گذشته ، افزود : طرح های بزرگی در حوزه آب ، برق و فاضلاب در استان اجرا شده و یا در دست اجراست كه هدف تمامی آنها رفع مشكلات مردم و خدمت رسانی به آنهاست .
اسلامی ساخت پل آزادگان را هم نمونه ای از خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: پل آزادگان نكا و بلوار احداث شده در 103 روز، نمادی از توانستن است كه نشان داد می توان با ضوابط استانداردها به مردم خدمت كرد.
وی افزود: دولت و مردم باید در كنار هم برای توسعه گام بردارند و مردم باید پشتیبانی كنند تا سازندگی بیشتر از همیشه ادامه یابد و حس ملموس خدمت رسانی را احساس كنند.
فاز نخست پل آزادگان نكا با هدف كاهش گره ترافیكی و باز شدن قفل چندین ساله ترافیك این شهر صبح امروز با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید.
با ساخت این پل ، تردد روزانه خودروهای مختلف شهری و عبوری در معبر اصلی، خیابان و بلوار اصلی شهر نكا كه همواره با ترافیك همراه بود، ساماندهی می شود.
پل آزادگان به طول 100 متر با ارتفاع هفت متر و با هزینه حدود 12 میلیارد تومانی برای تملك اراضی، ساخت و ساز و بازگشایی به بهره برداری رسید.
شهر نكا حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7332/1654

سرخط اخبار استان‌ها