۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82990491
T T
۰ نفر
استاندار مازندران درگذشت مادر شهيدان باطبي را تسليت گفت

ساري - ايرنا - استاندار مازندران در پي درگذشت مادر شهيدان باطبي ضمن تسليت ، از آن مرحومه به عنوان اسوه صبر و فداكاري ياد كرد.

به گزارش ايرنا ، مرحومه ' عذرا باطبي ' مادر شهيدان حميدرضا، عليرضا و عباسعلي باطبي در سن حدود 86 سالگي دچار سكته قلبي شد و به كما رفت و بعد از آن نيز براثر عفونت ريه درگذشت.
به گزارش روز شنبه روابط عمومي استانداري مازندران محمد اسلامي در اين پيام گفت كه زنده ياد بانو عذرا باطبي از جمله مادران عزتمند شهدا بود كه در سايه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(عليهم السلام) و با تاسي به سيره ي حضرت صديقه ي كبري، فاطمه زهرا (س)، 3 فرزند غيور، شجاع و انقلابي خود را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان هاي انقلاب و كيان ايران اسلامي، تقديم اسلام كرد.
وي در اين پيام افزود: مادران معظم شهداي والا مقام، مايه سربلندي ايران اسلامي هستند، همانان كه با وفاداري بر سر آرمان هاي شهدا و گوش به فرمان ولي فقيه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامي شدند.
زمان تشيع پيكر مرحومه باطبي فردا يكشنبه 14 مرداد از مصلي نماز جمعه بهشهر به سمت آرامگاه اين شهر اعلام شده است.
حميدرضا باطبي سال 1359 در سرپل ذهاب به شهادت رسيد و عليرضا شهيد دوم خانواده باطبي سال 1361 در شلمچه به شهادت رسيد و عباسعلي نيز در سال 1365 در منطقه فاو به فيض شهادت نائل آمد .
مازندران 10 هزارو 400شهيد دارد.
6990/1899