۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
کد خبر: 82973338
T T
۰ نفر

عطايي پس از يك دهه از كاله مازندران جدا شد

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
کد خبر: 82973338
عطايي پس از يك دهه از كاله مازندران جدا شد

ساري - ايرنا - بهروز عطايي سرمربي تيم واليبال كاله مازندران پس از يك دهه همراهي اين تيم در ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور از آن جدا شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، عطايي دوشنبه شب با تيم شهرداري اروميه قراردادي يك ساله بست و به طور رسمي هدايت اين تيم را بر عهده گرفت.
عطايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاييد جداييش از كاله مازندران و عقد قرارداد با شهرداري اروميه گفت اين تصميم پس از يك دور مذاكره و صحبت جدي با مسئولان باشگاه كاله و توافق كامل دو طرف اتخاذ شده است .
وي به جزئيات بيشتري از مذاكره و توافقش با مسئولان باشگاه كاله اشاره نكرد ولي برخي منابع نزديك به اين باشگاه ، جدايي عطايي را ' غير منتظره ' توصيف كردند.
اين منابع گفتند كه احتمالا اين سرمربي آملي به خاطر زمزمه حضور نيافتن تيم كاله در فصل جاري ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور از اين تيم خداحافظي كرد.
مديران باشگاه كاله مازندران در سال هاي اخير با جذب بازيكنان متوسط و بدون سابقه ملي پوشي و ستاره بودن در تيم خود ، تاكيد بر جوانگرايي و توجه به بازيكنان رده هاي جوانان و اميد داشتند.
اين برنامه سبب شد تا آنها كمتر به چهره شدن در ليگ برتر و يا حتي حضور در اين سطح تاكيد كنند و درنتيجه بيشتر توجه خود را به تامين مالي مورد نياز تيم هاي پايه و ساخت سالن ورزشي 10 هزار نفري معطوف كنند.
تيم كاله مازندران طي يك دهه حضور در ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور كه همواره با هدايت عطايي همراه بود ، 2 بار قهرماني اين ليگ را تجربه كرد ، يك بار به مقام سوم رسيد و قهرماني در جام باشگاههاي آسيا و مقام چهارمي جام باشگاههاي جهان را هم كسب كرده است.
7327/1654

سرخط اخبار استان‌ها