۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82960124
T T
۰ نفر
دولت در ترميم كابينه به دنبال افراد متخصص و متعهد باشد

اروميه- ايرنا- رييس حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي با تاكيد بر اينكه دولت در ترميم كابينه به دنبال افراد همسو، متعهد و متخصص باشد، گفت: استفاده دولت از افراد بي حاشيه سياسي و اقتصادي در ترميم كابينه، نقش بسزايي در افزايش اعتماد عمومي دارد.

اسمعيل علي ميرزايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه سخنان اخير رييس جمهوري براي جامعه اميدبخش بوده است، افزود: مردم منتظر هستند تا دولت سخنان خود را عملياتي كند.
وي با اشاره به راي بالاي دكتر روحاني در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، بيان كرد: شفافيت رييس جمهوري در بيان مشكلات كشور به مردم، باعث ايجاد همدلي و همزباني براي عبور از بحران هاي احتمالي مي شود.
رييس حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي با انتقاد از مباحث مطرح شده پيرامون حضور رقيبان دولت روحاني در كابينه، گفت: استفاده از رقيبان و افراد غيرهمسو در بدنه دولت كارساز نيست و نه تنها مشكلي را حل نمي كند بلكه به بحران هاي جديد دامن مي زند.
وي با اعلام اينكه احياي درياچه اروميه از مهمترين مطالبات مردم اروميه است از دولتمردان در آذربايجان غربي خواست تا نسبت به تحقق وعده هاي رييس جمهوري كمر همت ببندند و افزود: طبق تصاوير منتشر شده در رسانه ها روند فاجعه بار خشك شدن درياچه اروميه متوقف شده و افزايش تراز آن اميد را در جامعه تزريق كرده است.
وي افزود: وضعيت مرزنشينان آذربايجان غربي نيز نسبت به دوره هاي گذشته به نسبت بهتر است ولي براي تحقق وعده ها و افزايش رفاه مرزنشينان بايد به صورت شبانه روزي تلاش شود.
رييس حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي با قدرداني از دولت در انتصاب استاندار آذربايجان غربي و مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري ماكو، گفت: دولت در آذربايجان غربي عزم جدي براي مبارزه با فساد، رانت و تبعيض دارد.
وي با تاكيد بر اينكه نيروهاي همسو با دولت براي مبارزه با فساد اداري بايد در كنار دولت باشند، افزود: دولتمردان متعهد و دلسوز نبايد در برابر فشارهايي كه در مسير مقابله با فساد متحمل مي شوند، عقب نشيني كنند.
به گزارش ايرنا، حزب اتحاد ملت در آذربايجان غربي بيش از 600 عضو دارد.
3214/3072