۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷
کد خبر: 82949145
T T
۰ نفر
خداحافظي زود هنگام پرو با جام بيست و يكم

تهران - ايرنا- تيم ملي پرو امروز (پنجشنبه) در ادامه رقابت هاي مرحله گروهي جام جهاني 2018 روسيه برابر فرانسه شكست خورد و خيلي زود با جام بيست و يكم خداحافظي كرد.

به گزارش ايرنا؛ شاگردان «ريكاردو كاراكا» سرمربي آرژانتيني تيم ملي پرو امروز در ورزشگاه « اكاترينبورگ» به ميدان رفتند و با نتيجه يك برصفر مغلوب تيم ملي فرانسه شدند تا بدين ترتيب با 2 شكست متوالي در مرحله گروهي اين رقابت ها عملا از گردونه اين رقابت ها حذف و ديدار سوم اين تيم با تيم ملي استراليا تنها جنبه تشريفاتي داشته باشد.
اين اتفاق در حالي رخ داد كه آنان در ديدار برابر تيم ملي فرانسه نسبت به ديدار نخست خود مقابل تيم ملي دانمارك نمايش به مراتب بهتري داشتند.
تنها گل اين ديدار را «امباپه» در دقيقه 34 براي تيم ملي فرانسه به ثمر رساند و ضمن اينكه صعود تيمش به مرحله بعدي اين رقابت ها قطعي كرد پرو را نيز حذف كرد.
اما به نظر مي رسد با اين شيوه بازي و بردهاي خفيف تيم ملي فرانسه برابر تيم هاي استراليا و پرو، بازيكنان اين تيم توانسته باشند انتظارات هواداران تيمشان را برآورده كرده باشند.
نيمه نخست ديدار تيم هاي ملي فرانسه و پرو بازي زيبايي بود؛ ملي پوشان پرو با توجه به شكست در ديدار نخست برابر تيم ملي دانمارك بدنبال كسب برتري و يا كسب حداقل امتياز برابر تيم ملي فرانسه براي بقا در جام بيست و يكم بودند بر همين اساس از همان دقايق ابتدايي نيمه نخست حملات گسترده اي را بر روي دروازه خروس ها طراحي كردند.
د راين دقايق ملي پوشان فرانسه با دفاع منطقي چشم به ضد حملات داشتند اما در مجموع بازي در اختيار تيم ملي پرو بود.
در دقيقه 30 گوئررو كاپيتان تيم ملي پرو در محوطه جريمه تيم ملي فرانسه صاحب توپ شد و اومتيتي مدافع ملي پوش فرانسوي بارسلونا را پشت سر گذاشت اما ضربه او را هوگو لوريس دروازه بان خروس ها به خوبي دفع كرد.
در دقيقه 33 «كانه» هافبك تيم ملي فرانسه د رمحوطه جريمه پرو د رموقعيت گلزني قرار گرفت اما ضربه نمايشي او را دروازه بان مهار كرد و مانع از گلزني اين بازيكن شد.
در دقيقه 34 و در ادامه حمله قبل اوليورژيرو مهاجم تيم ملي فرانسه از سمت چپ به سمت دروازه پرو نفوذ كرد و ضربه او پس از برخورد با مدافع اين تيم تغيير مسير داد و به امباپه رسيد و او دروازه خالي را با يك بغل ساده باز كرد.
در دقايق پاياني نيمه نخست فرانسوي ها توسط ژيرو، گريژمان و هرناندز مهاجمان خود مي توانستند به گل برسند كه با درخشش دروازه بان پرو اين فرصت ها براي اين تيم از دست رفت.
بي شك پدرو گالسه سنگربان تيم ملي پرو بهترين بازيكن اين تيم در نيمه نخست بود.
ملي پوشان پرو كه پس از 36 سال يك بار ديگر به رقابت هاي جام جهاني صعود كرده و نمي خواستند با 2 شكست متوالي راحت با جام بيست ويكم خداحافظي كنند با يك تغيير به ميدان آمده و با د راختيار گرفتن توپ و ميدان ابتكار عمل را در اختيار داشتند اما تلاش آنان براي به ثمر رساندن گل به ثمر بود.
«ديديه دشان» در دقيقه 75 و در حاليكه تيمش با كسب نتيجه برتري برابر تيم ملي پرو در آستانه صعود به مرحله بعدي رقابت هاي جام جهاني قرار گرفته است امباپه زننده تنها گل تيمش را از زمين بازي خارج و دمبله را جايگزين وي كرد.
در ادامه تلاش بازيكنان براي تغيير اين نتيجه ثمري نداشت و فرانسه با شش امتياز صعود خود به مرحله بعدي را قطعي كرد و پرو نيز عملا از گردونه اين رقابت ها حذف شد.
تركيب تيم ملي فرانسه:
لوريس، پاوارد، واران، اومتيتي، پل بوگبا، آنتوان گريژمان، ژيرود، امباپه( دمبله دردقيقه 75)، كانه، ماتوئيدي و هرناندز.
گالسه، رودريگوئز(سانتاماريا دردقيقه 45 )، ترائوسو،يووا، ژورئرو، راموس، آدوينكولا، كاريلو، يوتون (فارفان دردقيقه 45 )، فلورس وآكوئينو.
ورزشي **9144**1597
۰ نفر