۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۴
کد خبر: 82937915
T T
۰ نفر
شبكه 3 سیما با «2018» به استقبال جام جهانی روسیه می رود

تهران- ایرنا- ویژه برنامه فوتبال «2018» با موضوع بررسی بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه با اجرای عادل فردوسی پور از فردا شب 20 خرداد از شبكه سه سیما پخش می شود.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان صدا و سیما، نخستین قسمت از ویژه برنامه جام جهانی شبكه سه سیما كه تیم برنامه «نود» آن را تهیه می كنند، ساعت 23:30 روی آنتن شبكه سه سیما خواهد رفت.
این برنامه كه در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی هر شب روانه آنتن خواهد شد، علاوه بر پخش های شبانه، پیش از مسابقات زنده جام جهانی در طول روز نیز پخش می شود.
برنامه «2018» در دكوری جدید و بزرگ تر از برنامه نود به روی آنتن می رود، استودیو 11 ساختمان تولید كه پیش از این دكورهای برنامه «نود» و «صبح بخیر ایران» در آن اجرا می شد، این بار در اختیار برنامه «2018» خواهد بود.
این برنامه شامل آیتم های مختلفی است كه در یكی از این بخش ها به معرفی كشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی می پردازد.

**پخش زنده مسابقه دوستانه اسپانیا - تونس
همچنین مسابقه دوستانه تیم های ملی «اسپانیا - تونس» امروز شنبه 19 خرداد، به صورت مستقیم از شبكه سه سیما پخش می شود.
این دیدار دوستانه (FRIENDLY MATCH) ساعت 23:15، در استادیوم «كراسنودار» روسیه برگزار می شود و گزارش این مسابقه را فرشاد محمدی مرام برعهده دارد.
بخش كارشناسی برنامه نیز با اجرای رضا جاودانی و محمدرضا احمدی، میزبان علیرضا مرزبان، كارشناس فوتبال خواهد بود و از ساعت 23 پخش خواهد شد.
این دیدار در قالب برنامه «گزارش ورزشی» كاری از گروه ورزش شبكه سه سیما است كه به تهیه كنندگی حسین ذكایی تقدیم بینندگان می شود.
فراهنگ**3009**1055