۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲
کد خبر: 82916029
T T
۰ نفر

نمايشگاه ضيافت در كرمانشاه برپا شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲
کد خبر: 82916029
نمايشگاه ضيافت در كرمانشاه برپا شد

كرمانشاه - ايرنا - مديرعامل شركت نمايشگاه هاي استان كرمانشاه از آغاز به كار نمايشگاه سراسري ضيافت ويژه ماه مبارك رمضان در كرمانشاه خبر داد.

رضا سليم ساساني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: اين نمايشگاه از 24 ارديبهشت به مدت پنج روز و تا جمعه 28 ارديبهشت در محل نمايشگاه هاي كرمانشاه واقع در پارك شاهد جهت بازديد علاقه مندان داير است.
وي با بيان اينكه ساعات كار نمايشگاه از 15 تا 21 تعيين شده است، گفت: نمايشگاه ضيافت در 80 غرفه برپا شده كه در آن محصولات لبني، پروتئيني، مواد غذايي، خشكبار، ميوه و ديگر اقلام خوراكي عرضه مي شود.
سليم ساساني خاطرنشان كرد: علاوه بر توليد و عرضه كنندگان كرمانشاهي، شاهد حضور گروه هايي از ديگر استان ها نظير اصفهان، شيراز، تبريز، زنجان، يزد، تهران، كاشان و قم نيز هستيم.
مديرعامل نمايشگاه هاي استان كرمانشاه افزود: غرفه داران در نمايشگاه ضيافت محصولات را زير قيمت بازار و با نرخ مصوب به مردم عرضه مي كنند.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد با برپايي اين نمايشگاه كه هدف اصليش تامين نيازهاي ضروري مردم در آستانه ماه مبارك رمضان است، شاهد جلوگيري از افزايش بي رويه قيمت در بازار باشيم.
پس از نمايشگاه هاي حمايت از كالاي ايراني و جهيزيه٬ ملزومات عروس و پيوند ايرانيان، اين سومين نمايشگاهي است كه امسال در شهر كرمانشاه برپا مي شود.
7458/3033