۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶
کد خبر: 82915090
T T
۰ نفر

فرماندار ابهر: سالمترین مدیران كشور جوانان هستند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶
کد خبر: 82915090
فرماندار ابهر: سالمترین مدیران كشور جوانان هستند

زنجان - ایرنا - فرماندار ابهر گفت: سالمترین مدیران ما جوانان هستند و این ویژگی از خصلت های بارز دوران جوانی است.

به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان با تاكید بر ضرورت استفاده از جوانان در امور مدیریتی، اظهار كرد: نباید از توانمندی جوانان در اداره امور محروم شویم چراكه حل مسائل پیچیده از عهده جوانان ساخته است.
وی با تاكید بر ظرفیت های بالای جوانان شهرستان در حوزه های فرهنگ و هنر و ورزش، تصریح كرد: در سالهای اخیر رسیدگی به امور عمرانی و اقتصادی موجب شده كمتر به امور جوانان و نیز حوزه فرهنگ رسیدگی شود با این حال با تلاش های انجام شده فرهنگسرای شهرستان ابهر كه از امكانات حداقلی برخوردار بود با بودجه بیش از 400 میلیون تومان تجهیز خواهد شد.
فرماندار ابهر با بیان اینكه رفع مشكل اشتغال جامعه نیاز به تغییر سبك و نهادینه كردن رفتاری درست در جامعه دارد، تاكید كرد: حدود 90 درصد از درآمدهای دولت صرف امور دستمزد می شود و دلیل آن بزرگ شدن بدنه دولت است، از این رو جوانان در حوزه اشتغال باید به كارآفرینی توجه داشته باشند.
حیدری یادآور شد: نسل گذشته با تمام توان برای سربلندی كشور تلاش و به خوبی دوران جنگ را اداره كرد و حالا باید امور به جوانانی كه به خودباوری رسیده اند حواله شود و یقین داشت كه كسی از اعتماد به جوانان ضرر نخواهد كرد.
وی با مفید ارزیابی كردن نشست های مشاوران جوان، خاطرنشان كرد: با توجه به موضوعات مفید و قابل اتكایی كه در این جلسه ها مطرح می شود باید خروجی مفید و موثری نیز در جامعه داشته باشد.
فرماندار ابهر با تاكید بر انتقادپذیری مسئولان، یادآور شد: به آزادی رسانه معتقد هستم و هیچگاه عكس العمل منفی به هیچ مطلبی نداشتم ولی انتقاد باید سازنده باشد و نه اینكه مطلبی به قصد ایجاد حساسیت در جامعه عنوان شود.
وی با اشاره به پیشتازی شهرستان ابهر در بسیاری از صنایع مانند فولاد و نساجی، بیان كرد: چند شركت نساجی قدرتمند با تكنولوژی روز دنیا در این شهر در حال فعالیت هستند كه به دلیل مشكل برندسازی، محصول این كارخانه ها به طور شایسته معرفی نشده است.
حیدری در زمینه مشكلات صنایع ابهر، ابراز كرد: 80 درصد از مسائل این شركت ها مربوط به موضوعات مدیریتی بود كه خوشبختانه با ارائه آموزش های لازم تا حدی از اثر این موضوع در صنایع شهرستان كاسته شده است.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه مسائل و موضوعات مورد نظر مشاوران به همراه ارائه راهكارهایی برای رفع آنها مطرح شد.
7324/6085