۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82915020
T T
۰ نفر

دنياي وارونه من كتاب شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82915020
دنياي وارونه من كتاب شد

تهران- ايرنا- كتاب «دنياي وارونه من» با 70 اثر در مورد تروريسم، تهاجم فرهنگي و استكبارستيزي در بازار كتاب عرضه شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا از انتشارات سوره مهر، كتاب دنياي وارونه، اثر «فخرالدين دوست‌محمد» هنرمند كاريكاتوريست، با هدف معرفي و شناساندن هنر تاثيرگذار كارتون به عموم مخاطبان علاقه‌مند و همچنين رشد درك بصري آنها انتشار يافته است.
بيان آسيب‌ها و ناهنجاري‌هاي اجتماعي، زيست محيطي، فرهنگي، رفتاري، تروريسم جهاني، نبود عدالت جهاني در ديدن فجايع و كشتار بشريت، فقر فكري و اعتياد كه هر كدام تاييدكننده وارونگي دنياي پيرامون بوده، از ديگر اهداف انتشار اين اثر است.
در مقدمه اين كتاب آمده است: از زماني كه قابيل هابيل را كشت، دنيا وارونه شد و ارزش‌ها، بي‌ارزش شدند و آدم‌ها به خاطر فقر فكري، مصلحت‌ها، شهوت، قدرت، تعصبات و منافع شخصي و فردي شروع به قتل و غارت، كشتار بشري و تجاوز به جان، مال و ناموس كردند.
دروغ، كينه توزي، نفرت، حسادت، حرص و طمع و بوالهوسي براي دستيابي به هر چه بيشتر، زمين و حيات بشري را هم به خطر انداخته است.
هيچ چيز سر جايش نيست و اخلاق و منش انساني روز به روز متزلزل‌تر مي‌شود و دنيا وارونه‌تر مي‌شود، كارتون بيان وارونگي و وارونه شدن اين دنياست.
پس كارتون خود واقعيت است، دنياي پيرامون به شكل كاريكاتور گونه‌اي پيش مي‌رود. با وارونه شدن دنيا، كارتون متولد شد و تا زماني كه اين وارونگي ادامه دارد، كارتون نيز به حيات خودش ادامه خواهد داد.
فراهنگ**9022**1055
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ