۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷
کد خبر: 82912121
T T
۰ نفر

مردم اصفهان عهد شكنی امریكا را محكوم كردند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷
کد خبر: 82912121
مردم اصفهان عهد شكنی امریكا را محكوم كردند

اصفهان- ایرنا- مردم اصفهان پس از اقامه نماز جمعه در یك راهپیمایی جمعی، اقدام های خصمانه ترامپ علیه مردم ایران و پیمان شكنی دولت امریكا را محكوم كردند.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه اصفهان برای دفاع از امنیت و منافع ملی در این راهپمایی ضد آمریكایی - صهیونیستی شركت و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند.
مردم اصفهان در این راهپیمایی از مسیر خیابان مصلا به سمت چهار راه فرایبورگ، با در دست داشتن پلاكاردهایی علیه سیاست‌های آمریكا علیه ایران شعار سر دادند.
آنها در راهپیمایی خود شعارهایی مانند مرگ بر امریكا، مرگ بر اسرائیل، ' در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد، امریكای جهانخوار این را باید بداند'، و ' در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد، امریكای جهانخوار این را باید بداند' سر دادند.
مردم شهید پرور اصفهان در این راهپیمایی، قطعنامه ای در دفاع از اقتدار و امنیت ملی و محكومیت اظهارات استكبار جهانی را قرائت و با سر دادن تكبیر آن را تایید كردند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما ملت همیشه بیدار اصفهان با شناخت ماهیت استكبار و با مشاهده جنایات بی وقفه شیطان بزرگ، امریكا را همچنان دشمن شماره یك بشریت و عامل اصلی حمایت از تروریسم دانسته و با توجه به تاكید رهبر انقلاب مبنی بر اینكه كسی حق ندارد دست دوستی به سوی امریكا دراز كند، هرگونه اقدام خلاف را مردود دانسته و با بصیرت و چشمانی باز همه زمینه های نفوذ شیطانی را سد می كنیم.
ت/7134/3011