۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶
کد خبر: 82907804
T T
۰ نفر
فيلترينگ تلگرام را به مصلحت كشور نمي دانم

همدان- ايرنا- نائب رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي گفت: به عنوان عضو ناظر مجلس در كميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه، فيلترينگ تلگرام را به مصلحت كشور نمي دانم.

به گزارش ايرنا، محمد كاظمي دوشنبه در آيين تجليل از فرهنگيان بازنشسته ملاير اظهار كرد: دولت و فراكسيون اميد نيز اين اقدام را به صلاح كشور و مردم نمي داند، چراكه مشكلاتي را به وجود آورده است.
وي افزود: اميدواريم بزرگان نظام در راستاي رفع اين مشكل كه اسباب معيشتي بسياري از مردم بود، اقدام جدي داشته باشند و رفع مسائل و مشكلات مردم همواره در اولويت باشد.
كاظمي بيان كرد: به تازگي معاون قوه قضائيه مهمان مجلس شوراي اسلامي بود كه در حضور وي به صراحت اعلام كرديم بايد از ايجاد التهاب در جامعه خودداري كنيم و حداقل خودمان براي خودمان مشكل ايجاد نكنيم.
وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه بايد مردم را براي استفاده از امكانات داخلي تشويق كنيم، اما اينكه با قوه قهريه مانع شويم و پيام رسان هاي خارجي را فيلتر كنيم، اين اقدام در اين شرايط به صلاح كشور نيست.
نماينده مردم ملاير در مجلس دهم افزود: در حال حاضر در آستانه تحولي بزرگ يعني ماندن يا خروج از برجام هستيم و اين شرايط بايد با همدلي و اتحاد مردم و مسئولان سپري شود.
كاظمي همچنين تجليل از معلمان را به عنوان پرورش دهندگان نسل هاي آينده يك ضرورت دانست و گفت: حاصل عمر معلمان تربيت فرزنداني است كه مسئوليت و اداره امور كشور را بر عهده دارند و همواره بايد خدمات و زحمات آنان مورد تكريم قرار گيرد.
وي با بيان اينكه با توجه به جايگاه و شان معلمان، نتوانسته ايم مشكلات اين قشر را رفع كنيم بيان كرد: دغدغه نمايندگان مجلس رفع مسائل و مشكلات مالي فرهنگيان است.
كاظمي ادامه داد: در تلاش هستيم تا مشكل استخدامي معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت حل شود.
وي اظهار كرد: در راستاي همسان سازي حقوق بازنشستگان نيز در لايحه بودجه سال 97، دولت 10 هزار ميليارد ريال اختصاص داد ما نيز 25 هزار ميليارد ريال به اين مبلغ اضافه كرديم.
به گزارش ايرنا، در اين آيين از تعدادي از معلمان بازنشسته ملايري تجليل به عمل آمد.
به مناسبت روز معلم و گراميداشت ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري، از 12 ارديبهشت ماه به مدت يك هفته مقام معلم گرامي داشته مي شود.
7528/2090

سرخط اخبار استان‌ها