۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82876720
T T
۰ نفر
خونه به خونه در انديشه صدرنشيني

ساري - ايرنا – هفته سي ام رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاههاي كشور در حالي از روز چهارشنبه پانزدهم فروردين در شهرهاي مختلف آغاز مي شود كه تيم مدعي و رده دومي خونه به خونه مازندران در نخستين ديدار خانگي خود در سال 97 درانديشه صدرنشيني و زنده كردن اميدها براي ليگ برتري شدن است.

به گزارش ايرنا، رقابت هاي فوتبال باشگاهي كشور در ليگ يك در دومين هفته سال جديد با 9 بازي در روز چهارشنبه آغاز مي شود و تيم خونه به خونه مازندران در شرايطي مقابل حريف تبريزي خود حاضر مي شود كه بابلي ها ، سوداي صعود به ليگ برتر را در سر دارند.
خونه به خونه مازندران در 11 مسابقه اي كه ' دراگان اسكوچيچ ' روي نيمكت اين تيم نشسته ، تاكنون شكستي در كارنامه نداشته و با 3 امتياز اختلاف نسبت به تيم صدر جدولي نفت مسجد سليمان ، در رده دوم جدول رده بندي و بهترين شرايط براي صعود به صدر جدول قرار دارد.
اين تيم در حالي فردا با 54 امتياز در مقابل هواداران پرشور خود در ورزشگاه شهداي هفت تير بابل ميزبان تيم سختكوش شهرداري تبريز با هدايت ' سيروس دين‌محمدي' است كه در بازي هاي اين فصل نشان داده به راحتي برابر هر تيمي تسليم نمي‌شود.
شهرداري تبريز تا پايان هفته بيست و نهم اين مسابقات با 35 امتياز مكان سيزدهم جدول را در اختيار دارد.
با اين حال خونه به خونه تيم قدرتمندي است كه فيناليست جام حذفي هم شده و در اين هفته در روياي رسيدن به صدر به ميدان خواهند رفت.
پيروزي در ديدار روز چهارشنبه مقابل شهرداري تبريز مي تواند تيم خونه به خونه را به خلق افتخاري ديگر براي فوتبال مازندران نزديك تر كند.
** بابلي ها منتظر يك لغزش صدرنشين
يكي ديگر از ديدارهاي مهم هفته سي‌ام ليگ دسته اول در روز چهارشنبه كه براي خونه به خونه اي ها از اهميت زيادي برخوردار است ، مصاف تيم هاي نفت مسجد سليمان به عنوان صدرنشين ليگ با تيم برق جديد شيراز است.
تيم برق شيراز با ايستادن در رده يازدهم جدول ، شرايط مناسبي در برابر رقيبان ندارد و به نظر مي‌رسد شاگردان 'محمود فكري' در تيم نفت براي پيروزي مقابل اين تيم كار سختي نداشته باشند ، اما اگر برق جديد شيراز شگفتي خلق و نفت را درخانه اش متوقف كند ، در اين صورت تيم خونه به خونه مي تواند با پيروزي برابر شهرداري تبريز ، به صدرنشيني دست يابد.
خونه به خونه اي ها خيلي زود تمرينات گروهي خود را 2 روز پس از تعطيلات نوروزي سال97 پي گرفتند و در نخستين ديدار خود در سال جديد روز 9 فروردين ماه در تهران برابر تيم بحران زده راهن آهن با نتيجه 3بر صفر پيروز شدند.
شاگردان اسكوچيچ در رزوهاي گذشته نيز تمرينات بانشاطي را در آغازين روزهاي فصل بهار در بابل و اميركلا برگزار كردند و حضور مالك باشگاه و برخي مسئولان اجرايي شهرستان بابل در محل تمرين اين تيم، نشان از خواست و عزم عمومي براي كسب موفقيت بيشتر اين تيم دارد.
** همه نگاه به سمت خونه به خونه
مالك باشگاه خونه به خونه مازندران از دراگان اسكوچيچ و اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم بابت پيروزي هاي هفته هاي اخير تيمش قدرداني كرد وگفت : پيروزي هاي اخير باعث شد تا اكنون در رده دوم جدول قرار بگيريم و همه نگاه ها به سمت تيم ما خيره شده است.
قاسم حسن زاده اميري خطاب به بازيكنان و كادر فني تيمش ، افزود : نتايج تيم خونه به خونه تمام نگاهها را به خود جلب كرده ، به هر شهري كه مي روم از تيم خونه به خونه مي گويند و با نتايجي كه شما به دست آورده ايد مردم روي شما حساب باز كرده اند و عنوان مي كنند اين تيم شخصيت صعود به ليگ برتر را دارد.
وي ادامه داد : در طول بازي هاي اين فصل حمايت خوبي را از هواداران شاهد بوديم و به پاس اين حمايت ها تصميم گرفتيم تمام بليت اين ديدار را خريداري كنيم تا هواداران عزيز به صورت رايگان در ورزشگاه حضور يابند و انشاالله روز چهارشنبه با تلاش شما بازيكنان و حمايت اين هواداران روز خوبي را براي فوتبال مازندران و بابل رقم خواهيم زد.
** بازي سختي پيش رو داريم
سرمربي تيم خونه به خونه هم در آستانه بازي حساس تيمش برابر شهرداري تبريز گفت : بازي سختي را در پيش رو داريم و به خوبي از اهميت و كسب پيروزي در اين ديدار اطلاع دارم.
دراگان اسكوچيچ افزود : جا دارد كه من از بازيكنانم بابت نتايج خوب چند هفته گذشته تشكر كنم . آنان مردانه جنگيدند و سزاوار تشكر و تمجيد من و مجموعه باشگاه هستند.
وي ادامه داد : به طور حتم در بازي مهم روز چهارشنبه براي پيروزي و باقي ماندن در كورس مي جنگيم . ما كاري به جدول نداريم، بايد براي پيروزي به مصاف حريف برويم و اين برنامه ماست كه بازي به بازي پيش برويم.
سرمربي تيم خونه به خونه مازندران در عين حال از حضور و حمايت پرشور تماشاگران بابلي از تيمش در بازي هاي خانگي تشكر كرد و گفت : اميدوارم كه آنان در بازي مهم فردا و بازي هاي آينده هم از تيم ما حمايت داشته باشند.
** نساجي بيرون از خانه به دنبال شگفتي سازي
همچنين تيم نساجي ديگر نماينده مازندران نيز فردا چهارشنبه در ديداري بيرون از خانه در قم ميهمان تيم از پيش سقوط كرده صباي اين شهر است.
شاگردان ' جواد نكونام' در تيم نساجي كه در هفته گذشته با پيروزي قاطع و پرگل 4 بر 1 تيم مدعي بادران را شكست دادند و رده چهارم جدول را با 51 امتياز در اختيار گرفتند ، اميداورند با كسب بهترين نتيجه در اين مسابقه ، فاصله امتيازي خود را با مدعيان در بالاي جدول كاهش دهند.
مازندران با 2 تيم خونه به خونه و نساجي در رقابت هاي امسال ليگ دسته يك فوتبال باشگاههاي كشور حضور دارد.
گزارش: مهدي غلامي
7327/1654