۴ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۴۴
کد خبر: 82870536
T T
۰ نفر

جودو كاپ آزاد برمن؛ راستگر به نشان برنز رسيد

۴ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۴۴
کد خبر: 82870536
جودو كاپ آزاد برمن؛ راستگر به نشان برنز رسيد

تهران - ايرنا- در پايان نخستين روز از رقابتهاي جودو كاپ آزاد برمن تيم نوجوانان كشورمان توسط محمد مهدي راستگر به يك نشان برنز دست يافت.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي فدراسيون جودو، جوجيتسو و كوراش؛ مسابقات بين المللي جودو برمن آلمان از امروز (شنبه) با انجام مبارزات اوزان 10گانه نوجوانان پيگيري شد و 6نماينده جودو كشورمان در روز نخست موفق به كسب يك نشان برنزو يك عنوان هفتم در اين رقابتها شدند.
بر اساس اين گزارش، در وزن به اضافه 90 كيلوگرم محمد مهدي راستگر به نشان برنز دست يافت، راستگر در جدول 14 نفره اين وزن ابتدا جودوكار كشور بلژيك را از پيش رو برداشت و با پيروزي برابر نماينده كشور ميزبان به نيمه نهايي رسيد.
نماينده شايسته جودو ايران با قبول شكست برابر حريف روس خود به جدول شانس مجدد راه يافت، وي در اين مرحله جودوكار آلماني را ايپون كرد و صاحب گردن آويز برنز شد.
اميرحسين يزداني در جدول 44نفره وزن منهاي 50 كيلوگرم، ابتدا نماينده كشور ميزبان را از پيش روبرداشت و سپس نمايندگان هلند و فرانسه را با شكست بدرقه كرد، يزداني در مرحله يك چهارم نهايي و در مبارزه اي نزديك مغلوب حريفي از كشو بلژيك شد و در جدول شانس مجدد ابتدا حريفي از كشور ميزبان را از پيش رو برداشت و در ادامه نتيجه را به جودوكاري از فرانسه واگذار كرد و هفتم شد.
در وزن منهاي 81 كيلوگرم در شرايي 52 جودوكار با هم به رقابت پرداختند كه سينا منوچهري با 3پيروزي برابر جودوكاران فرانسه و دو نماينده كشور ميزبان به مرحله يك هشتم نهايي رسيد و با قبول شكست برابر حريف آلماني به جدول شانس مجدد راه يافت.
مصطفي رياحي فر نماينده وزن منهاي 55كيلوگرم كشورمان ابتدا جودوكار سوئدي را از پيش رو برداشت و سپس نماينده كشور ميزبان را شكست داد و در ادامه با قبول شكت برابر جودوكار فرانسوي از دور رقابتها كنار رفت، در اين وزن 54 جودوكار با هم به رقابت پرداختند.
علي رشاني در جدول 66نفره وزن منهاي 60 كيلوگرم و محمد زحمتكش در جدول 73نفره وزن منهاي 66 كيلوگرم در گام نخست مغلوب نمايندگان كشور ميزبان شدند.
در اين رقابتها 414 جودوكار از 15 كشور حضور داشتند.
شبك**3404

سرخط اخبار ورزش