۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82868413
T T
۰ نفر
80 ايستگاه نوروزي پليس در مازندران به مسافران خدمات ارائه مي كند

نوشهر- ايرنا - جانشين فرمانده انتظامي مازندران گفت كه در تعطيلات نوروزي 80 ايستگاه نوروزي پليس بويژه در مناطق گردشگر پذير از جمله تفرجگاهها، خدمات مختلف امنيتي و انتظامي به مردم و مسافران نوروزي ارائه مي دهند.

سرهنگ حسن مفخمي شهرستاني روز چهارشنبه در حاشيه آئين نمادين استقبال از مسافران نوروزي در آزاد راه تهران - شمال در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود كه اين ايستگاهها در قالب استقرار چادر و كيوسك در مناطق شلوغ و پر تردد از جمله تفرجگاهها، خدمات مختلف امنيتي، انتظامي و ترافيكي به مردم و مسافران نوروزي ارائه مي دهد.
وي گفت : 44 ايستگاه از 80 ايستگاه پليس به ارائه خدمات امنيتي و انتظامي در نقاط مختلف مازندران اختصاص دارد و بقيه شامل ايستگاههاي پليس راهور درون شهري و بيرون شهري است.
سرهنگ مفخمي به استقرار 22 قرارگاه و يك قرارگاه مركزي انتظامي در نوروز اشاره كرد و افزود : علاوه بر تمامي ماموران انتظامي استان ، از ظرفيت بيرون سازماني از جمله هميار پليس ، پليس افتخاري و پليس محله با همكاري و هم افزايي بستر براي تامين آرامش و امنيت گردشگران بهره گرفته ايم.
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از گردشگران خواست با رعايت قوانين و تعامل مناسب با پليس علاوه بر افزايش امنيت در سفر ، از ايجاد گره ترافيكي در مسيرهاي و محورهاي مواصلاتي استان پرهيز كنند.
وي افزود : گشت ويژه به صورت محسوس و نامحسوس تمامي نقاط جرم خيز و آلوده را كه از قبل شناسايي شده ، نظارت مي كنند و تاكنون نيز مشكل خاصي را در حوزه امنيت نداشته ايم.
سرهنگ مفخمي با اشاره به كاهش نقاط حادثه خيز مسيرهاي دورن و برون شهري استان با همكاري اداره راه مازندران و شهرداري ها ، گفت : امسال با توجه به افزايش 6 درصدي ورود خودروها به مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا امروز صبح شاهد تصادفات كمتري نسبت به سال گذشته در حوزه درون شهري و بيرون شهري بوديم .
وي شعار امسال پليس را آرامش در سفر و پرهيز از خطر اعلام كرد و افزود : براي اجراي آن نيازمند همكاري رانندگان و مسافران با رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي و عرضي و قوانين است.
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران به اهميت همكاري مردم و مسافران با پليس در طول سال به خصوص در تعطيلات نوروز سال 97 اشاره كرد و گفت : تلفن 110 آماده شنيدن ، پاسخگويي و پيگيري مسائل مردم است و تلفن 197 نيز آماده دريافت پيشنهادها و انتقاد است.
استان مازندران با 58 شهر و حدود چهار هزار روستا جزء سه استان نخست مقصد و تردد مسافران و گردشگران در كشور است كه نوروز هر سال ميزبان بيش از 10 ميليون نفر شب اقامت مسافر است.
1295/1654

سرخط اخبار استان‌ها