۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶
کد خبر: 82867091
T T
۰ نفر
روزانه بين 6 تا هفت هزار زائر از مرز شلمچه تردد مي كنند

خرمشهر - ايرنا - مدير پايانه مرزي شلمچه خرمشهر گفت: روزانه بين 6 تا هفت هزار زائر ايراني و خارجي از مرز شلمچه تردد مي كنند.

جمال حميدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در آستانه تعطيلات نوروز ورود و خروج كاروان هاي حج و زيارت، زائران انفرادي و اتباع خارجي براي اعزام به عتبات عاليات از مرز شلمچه افزايش يافته است.
وي شمار تردد كاروان هاي حج و زيارت را از مرز شلمچه روزانه حدود 23 كاروان عنوان كرد و گفت: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 2.5 ميليون زائر ايراني و اتباع خارجي از مرز شلمچه تردد كردند.
مدير پايانه مرزي شلمچه تشكيل ستاد نوروزي پايانه مرز شلمچه را يادآور شد و افزود: با تمامي ادارات و ارگان هاي مرتبط با پايانه مرزي، هماهنگي لازم براي ارايه خدمات به زائران عتبات عاليات و اتباع خارجي، انجام شده است.
حميدي ادامه داد: به منظور آسان سازي آمد و شد زائران ايراني و اتباع خارجي روزانه 30 دستگاه اتوبوس براي جابجايي زائران در مسير نقطه صفر مرزي تا توقفگاه پايانه مرزي فعاليت دارند.
به گزارش ايرنا پايانه مسافري مرزي شلمچه با 32 گيت ورود و خروج با ظرفيت روزانه 100 هزار نفري به زائران خدمات رساني مي كند.
پايانه مرزي شلمچه از مبادي تردد زائران عتبات و عاليات در 15 كيلومتري ميدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.
7100/7165/ 6037