۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
کد خبر: 82865336
T T
۰ نفر
مربيان تيم هاي فجر سپاسي و برق جديد شيراز با خبرنگاران مصاحبه نكردند

شيراز- ايرنا- مربيان تيم هاي فجر شهيد سپاسي و برق جديد شيراز به دليل اينكه تصوير برداران صدا و سيما در سالن كنفرانس حضور نيافتند با ديگر خبرنگاران، مصاحبه نكردند.

به گزارش ايرنا براساس آيين نامه رقابت هاي فوتبال كشور، تمام مربيان موظف هستند پس از انجام بازي با حريفان خود با خبرنگاران به گفت و گو بنشنند كه اين امر براي نخستين بار در شيراز و آن هم در ديدار حساس شهرآورد شيرازيها اتفاق نيفتاد.
علي كلانتري سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و رحمان رضايي سرمربي تيم برق جديد شيراز كه هر 2 از بازيكنان قديمي و با تجربه فوتبال كشور هستند بر اساس رسم معمول قرار بود بعد از بازي در سالن كنفرانس حاضر شوند و به پرسش هاي خبرنگاران پاسخ دهند.
اين 2 مربي كه سابقه عضويت در تيم ملي هم دارند به بهانه اينكه دوربين هاي صدا و سيما در محل كنفرانس حضور ندارد
حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند و كارنامه بدي را از خود به جا گذاشتند.
به جز صدا و سيما چندين رسانه ديگر محلي و كشوري در شيراز هر هفته رقابت هاي فوتبال را پوشش مي دهند و حبرنگاران از اينكه مربيان اين 2 تيم حاضر به مصاحبه نشدند به شدت انتقاد كردند.
ديدار 2 همشهري برق جديد و فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته بيست و هشتم رقابت هاي فوتبال دسته يك كشور عصر شنبه در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز با نتيجه 2 بر صفر به سود فجر پايان يافت.
با پايان يافتن هفته بيست و هشتم، تيم نفت مسجد سليمان با 54 امتياز كماكان صدر جدول را در اختيار دارد، تيم فجر شيراز با 52 امتياز دوم است و تيم خونه به خونه بابل با يك بازي كمتر با 50 امتياز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت هاي فوتبال دسته يك كشور 18 تيم شركت دارند و پس از انجام 34 بازي، تيم هاي اول و دوم جواز حضور در ليگ برتر فصل 97 را دريافت خواهند كرد و سه تيم انتهاي جدول هم به دسته دو مي روند.
ايران جوان بوشهر، صباي قم و راه آهن تهران كه سقوطش به دسته دو قطعي شده است سه تيم انتهاي جدول هستند.
7368 /6118