۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82865231
T T
۰ نفر

«پاپ» در گروه هنر و تجربه به روي پرده مي رود

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82865231
«پاپ» در گروه هنر و تجربه به روي پرده مي رود

تهران - ايرنا - دومين ساخته‌ بلند سينمايي احسان عبدي‌پور پس از فيلم تحسين شده «تنهاي تنهاي تنها» از روز دوشنبه 28 اسفند ماه در گروه «هنر و تجربه» اكران مي‌شود.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا، فيلم سينمايي «پاپ» به كارگرداني احسان عبدي‌پور و تهيه‌‌كنندگي ادريس عبدي‌پور محصول سال 1392 است.
غلامرضا فرج زاده، توماج پور مراد، حديث چهره‌پرداز، مرضيه بردك‌نيا، ليلا دمان، داريوش غريب‌زاده، گلنسا خبرخوش، ابراهيم تمهيد، حسين قفلي، رضا ناجي و عباس باك بازيگران فيلم «پاپ» هستند.
اين فيلم علاوه بر تهران، اكران خود را از روز سه‌شنبه در ساير شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شيراز، بابل، كرمان، رشت، تبريز و ...آغاز خواهد كرد.
در خلاصه‌ داستان فيلم آمده است: «كاردينال غنا يا نيجريه به‌ احتمال خيلي زياد پاپ بعدي و رهبر واتيكان خواهد بود و اين احتمال، نظم زندگي خانواده‌ي فرج كه مثل پاپ سياه‌پوست هستند را برهم‌زده است. فيلم «پاپ» سه داستان در هم فرو رفته از اين خانواده سياه‌پوست را روايت مي‌كند؛ دختر دانشجويي كه مستاجر خانواده است و بايد به هر شكلي به نامزدش كه در بند است، كمك كند تا به ربوكاپ مكزيك برسد، پسر خانواده كه به اميد طي كردن كانال مانش هر روز در دريا شنا مي‌كند و پاپ كه قرار است بعد از كاخ سفيد كليد واتيكان را هم در دست سيا‌هان بگذارد تا بالاخره تاريخ، بدهي‌اش را به سياه‌ها پس بدهد».
فراهنگ ** 9246 ** 1071
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ