۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۱۳
کد خبر: 82857038
T T
۰ نفر

تيم فوتسال اهورا بهبهان ليگ برتري شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۱۳
کد خبر: 82857038
تيم فوتسال اهورا بهبهان ليگ برتري شد

اهواز - ايرنا - تيم فوتسال اهورا بهبهان با پيروزي برابر ديگر نماينده خوزستان در بازي برگشت مرحله پلي آف به ليگ برتر فوتسال كشور راه يافت.

به گزارش ايرنا دو تيم فوتسال اهورا بهبهان و استقلال نوين ماهشهر روز جمعه در بازي برگشت مرحله پلي آف ليگ دسته يك فوتسال كشور در بهبهان به مصاف يكديگر رفتند كه در نهايت تيم اهورا با برتري مقابل حريف خود مسافر فصل آينده ليگ برتر فوتسال كشور شد.
تيم اهورا بهبهان پس از شكست پنج بر سه بازي مرحله رفت در ماهشهر ، در اين ديدار به دنبال جبران نتيجه بازي قبل بود و تماشاگران بهبهاني با استقبال پرشور خود در سالن مسابقه عرصه را براي حريف خود تنگ تر كردند.
نيمه اول با تك گل امير شجاعي بازيكن تيم اهورا به پايان رسيد اما در ابتداي نيمه دوم احمد دستياران گل تساوي بخش تيم استقلال ماهشهر را رقم زد.
در ادامه، اين تيم اهورا بود كه گل هاي دوم و سوم خود را به ثمر رساند تا اميد ديگر نماينده استان براي صعود به ليگ برتر كم رنگ تر شود.
در ادامه تيم استقلال ماهشهر با زدن گل دوم فاصله را به حداقل رساند اما طولي نكشيد كه بازيكنان تيم اهورا با تلاش خود چهارمين گل تيمشان را به ثمر رساندند. در فاصله 20 ثانيه مانده به پايان بازي گل پنجم اهورا نيز به ثمر رسيد تا بازي با برتري پنج بر 2 به پايان برسد.
در اين ديدار امير شجاعي(2گل)، رضا شايان پور، سجاد مسيحي و حسين قپانچي براي تيم اهورا گلزني كردند همچنين احمد دستياران هر 2 گل تيم شهرداري ماهشهر را به ثمر رساند.
بدين ترتيب تيم اهورا بهبهان در كنار تيم ملي حفاري ديگر نماينده خوزستان در ليگ برتر سال آينده حضور خواهند داشت.
9879/6064

سرخط اخبار استان‌ها