۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۱۸
کد خبر: 82856231
T T
۰ نفر

تیم سن ایچ ساوه به لیگ برتر فوتسال صعود كرد

۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۱۸
کد خبر: 82856231
تیم سن ایچ ساوه به لیگ برتر فوتسال صعود كرد

ساوه - ایرنا - تیم سن ایچ ساوه عصر روز پنجشنبه در جریان دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال كشور در مقابل حریف كرجی خود جواز حضور در رقابت های لیگ برتر ایران را كسب كرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه به میزبانی ساوه برگزار شد،‌ تیم فوتسال سن ایچ موفق شد مقابل تیم ‌حریف (مبل كریمی البرز )با نتیجه هفت بر سه به برتری برسد.
رضا سپندار، مجتبی حسن نژاد،فرشید نادری، نادر حنیفی و حسین سلطانی (هر كدام 2 گل)برای سن ایچ ساوه زدند و برای تیم كرجی هم وحید تهرانی، براتی و رضائیان گلزنی كردند.
بازی رفت این 2 تیم نیز در كرج با نتیجه چهار بر 2 به نفع تیم سن ایچ به پایان رسید و در مجموع 2 دیدار ساوجی ها موفق شدند با نتیجه 11 بر پنج ضمن غلبه بر حریف، به به لیگ برتر فوتسال ایران صعود كنند.
سن ایچی ها در ابتدای مسابقه با چهار گل پیش افتادند بودند و در ادامه نیز این برتری با هفت بر سه برای این تیم رقم خورد.
بدین ترتیب شهر ساوه در لیگ برتر سال آینده فوتسال ایران دارای 2 تیم سن ایچ و شهرداری است.

***‌ درگذشت بازیكن پیشین تیم های فوتسال سن ایچ و شهرداری ساوه
شهاب كریمی ثلاث بازیكن سابق تیم های شهرداری و سن ایچ ساوه كه در 12 بهمن امسال دچار سكته قلبی شده بود،‌ روز پنجشنبه درگذشت.
این بازیكن در بیمارستانی در اراك بستری بود و در این مدت در كما به سر می برد.
كریمی ثلاث سابقه حضور از سال 1392 در تیم های شهرداری ساوه و سن ایچ حضور داشت اما، فصل جاری مسابقات را به علت مصدومیت از دست داده بود.
هفت هزار ورزشكار مرد، پنج هزار ورزشكار زن، نیز 37 هیات و 72 باشگاه ورزشی از جمله داشته های شهرستان ساوه در حوزه ورزشی محسوب می شود ضمن اینكه سرانه فضاهای ورزشی ساوه نیز 73 سانتیمتر است.
6539/6013/

سرخط اخبار استان‌ها