۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴
کد خبر: 82847933
T T
۰ نفر
ظرفيت هاي گردشگري جزيره كيش به خوبي معرفي نشده است

دوحه – ايرنا – حجت الاسلام محمدرضا نوري شاهرودي سفير ايران در عمان با بيان اين كه ظرفيت هاي گردشگري ايران به ويژه جزيره كيش به خوبي معرفي نشده است، پيشنهاد كرد : تبليغات در اين خصوص به ويژه در فضاي مجازي در دستور كار متوليان امر قرار گيرد .

به گزارش ايرنا ، وي كه به مناسبت راه اندازي مجدد خط پروازي كيش- مسقط در جمع شماري از مديران و تجار جزيره كيش در مسقط سخن مي گفت ، اظهار داشت: ظرفيت هاي زيادي در جزيره كيش وجود دارد با وجود اين به خوبي نتوانسته ايم اين ظرفيت ها را به گردشگران خارجي به ويژه همسايگان جنوبي معرفي كنيم .
وي از سرگيري پروازهاي رفت و برگشت كيش – مسقط را فرصت جديدي براي معرفي قابليت هاي اين جزيره به گردشگران دانست و گفت؛ دستيابي به شرايط مطلوب به تبليغات به ويژه در فضاي مجازي نياز دارد.
ارايه بسته هاي ويژه گردشگري با قيمت هاي مناسب از ديگر راهكارهايي است كه به گفته سفير ايران در جلب گردشگر به ويژه گردشگران منطقه براي سفر به كيش موثر است .
نوري شاهرودي عدم نياز به گرفتن رواديد براي گردشگران را يكي ديگر از جاذبه هاي موجود در اين جزيره عنوان و تاكيد كرد؛ بدون شك بايد ترتيبي اتخاذ شود كه مسافران بتوانند از اين جزيره براي مسيرهاي بعدي داخلي نيز استفاده كنند تا خط هوايي برقرار شده توجيه اقتصادي بيشتري داشته باشد.
پروازهاي شركت هواپيمايي جزيره كيش به مسقط پايتخت سلطان نشين عمان كه طي يك سال گذشته متوقف شده بود، ديروز - چهارشنبه - از سر گرفته شد .
از سرگيري اين پروازها درقالب تدوين برنامه هاي توسعه روابط اقتصادي و گردشگري ميان ايران و عمان انجام گرفت .
شركت هواپيمايي كيش از اين پس روزهاي شنبه و چهارشنبه پرواز رفت و برگشت به مسقط خواهد داشت .
خاورم**1508*شبس*1613
۰ نفر