۱ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۳۳
کد خبر: 82838625
T T
۰ نفر

فعالیت 30 كانون والیبال در آمل

۱ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۳۳
کد خبر: 82838625
فعالیت 30 كانون والیبال در آمل

ساری- ایرنا- رییس هیات والیبال آمل از فعالیت 30 كانون والیبال در این شهرستان خبر داد و گفت كه این هیات بر اساس دستورالعمل جدید جلوی فعالیت های قارچ گونه و بدون مجوز برخی كانون های والیبال را می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرتضی حق شناس سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود : شرط فعالیت این كانون ها داشتن كارت های مربیگری و مجوز از هیات است و برای بررسی وضعیت كانون های موجود كمیته ویژه ای متشكل از 2 مربی مرد و 2 مربی زن تشكیل شده است.
وی با اعلام این كه كانون های والیبال شهرستان در گذشته بدون هرگونه كنترل و ضابطه تشكیل شدند و هم اكنون نیز بیشتر گلایه های مردم از نحوه فعالیت آنهاست ، گفت : اعضای كمیته ویژه عملكرد و شرایط فعالیت كانون های والیبال را رصد و ارزیابی می كنند و هدف از این كار هم ساماندهی و قانونمند كردن فعالیت آنهاست.
حق شناس با تاكید بر اینكه هر فردی به بهانه اینكه كارت مربیگری دارد و خودسرانه و بدون مجوز از هیات والیبال اقدام به راه اندازی كانون والیبال كند ، پذیرفتی نیست ، افزود : هدف جهت دادن فعالیت ها و جلب رضایت خانواده ها از خروجی كانون هایی است كه فرزندانشان را با هزار امید و آرزو روانه آموزش گرفتن پیش آنها می كنند.
** 10 مربی آملی با درجه بین المللی
رئیس هیات والیبال آمل همچنین از دریافت درجه بین المللی توسط 10 مربی این شهرستان خبر داد و گفت كه 12 مربی دیگر والیبال در این شهرستان هم مربیگری درجه یك دارند.
وی تعداد والیبالیست های فعال و دارای بیمه ورزشی زیر نظر هیات والیبال آمل را حدود 2 هزار و 800 نفر اعلام كرد.
آمل به واسطه حضور یك دهه ای تیم والیبال كاله مازندران در این شهرستان ، سبب علاقه مندی مردم و تبدیل این شهرستان به ان را به عنوان یكی از قطب های اصلی والیبال در كشور شد.
7327/1654