۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۲۴
کد خبر: 82828873
T T
۰ نفر
قدرداني امام جمعه يزد و نماينده استان در خبرگان از حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در پيام مشتركي از حضور پرشور مردم دارالعباده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن قدرداني كردند.

به گزارش روز دوشنبه دفتر امام جمعه يزد در پيام آيت الله محمدرضا ناصري و آيت الله ابوالقاسم وافي آمده است: بر خود لازم ميدانيم از حضور مؤثر و شكوهمند شما مردم متدين و ولايتمدار كه با عشق و علاقه به انقلاب اسلامي خود و به آرمان هاي بنيانگذار آن حضرت امام خميني(ره) در صفوفي فشرده و متراكم در راهپيمايي 22 بهمن شركت نموديد صميمانه عرض ارادت و تشكر نماييم.
از خداي بزرگ مسئلت نماييم كه اين مردم بزرگوار را از انقلاب اسلامي جدا نسازد و همواره ما را قدردان آن همه محبت و اراده بي بديلشان نسبت به رهبري نظام مقدس جمهوري اسلامي بگرداند.
الحق و الانصاف با حضورتان در راهپيمايي 22 بهمن امسال سنگ تمام گذاشتيد و به دنيا ثابت كرديد كه حساب پشتيباني از انقلاب از امور ديگر جداست و هرگز ناملايمات نمي تواند شما مردم را از اين دستاورد بزرگ الهي جدا سازد.
امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري خاطر نشان كردند: حضور شما مردم استان يزد بار ديگر مشت محكمي بر دهان دشمنان بخصوص آمريكاي وحشي و اسرائيل جنايتكار بود و آنان با تبليغات وسيع خود باز هم تن به شكست دادند و با دروغ پردازي هاي خود رسوا شدند.
آيت الله ناصري و آيت الله وافي تصريح كردند: عشق و علاقه مردم به انقلاب و اسلام و ولايت بايد اراده مسئولان را در خدمتگزاري به اين مردم شريف مضاعف سازد و هر چه در توان دارند براي اين مردم در طبق اخلاص گذارند.
خداوند مردم شرافتمند ايران اسلامي را در كنف حمايت خود سلامت و محفوظ دارد و انقلاب و جمهوري اسلامي را همواره پايدار و برقرار نمايد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم ولايتمدار در افزون بر 85 نقطه استان يزد بنحو باشكوهي برگزار شد.
7536/ 6197 دريافت كننده:كاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسين فلاح

سرخط اخبار استان‌ها