۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵
کد خبر: 82812465
T T
۰ نفر
برف راه ارتباطي 13 روستاي گاليكش در شرق گلستان را مسدود كرد

گنبدكاووس - ايرنا - به گفته بخشداران مركزي و لووه شهرستان گاليكش، بارش برف شب گذشته در اين شهرستان، راه هاي دسترسي 13 روستاي كوهستاني اين شهرستان را مسدود كرد.

حميدرضا نيازي بخشدار مركزي گاليكش روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا از مسدود شدن راه 10 روستاي اين بخش خبر داد و اسماعيل طوسي بخشدار لووه نيز گفت: اهالي سه روستاي كوهستاني اين بخش، با بسته شدن راه هاي ارتباطي خود، با مشكل تردد مواجه شده اند.
به گفته بخشدار لووه، راه ارتباطي روستاهاي منجالو، كندس كوه و قوشه چشمه در مجموع بطول حدود 40 كيلومتر مسدود شده و 250خانوار ساكن در اين روستاها با مشكل تردد مواجه هستند.
طوسي با بيان اينكه عمليات بازگشايي راه هاي اين روستاها در حال انجام است، افزود: طبق اعلام اداره راهداري به احتمال قوي تا پايان امروز راه ارتباطي تمام روستاهاي اين بخش باز گشايي مي شود.
بخشدار مركزي گاليكش نيز در خصوص اقدامات انجام شده براي بازگشايي راه هاي مسدود شده 10 روستا كه حدود يك هزار خانوار در آنها ساكن هستند، گفت: از ساعات نخست امروز (دوشنبه) عمليات بازگشايي در راه هاي اصلي گاليكش تا روستاي پنو به طول 41 كيلومتر آغاز شده و اين عمليات به همراه نمك پاشي جاده ها ادامه دارد.
به گفته نيازي با اقدامات انجام شده راه دسترسي روستاهاي آب پران، يورت زينل و فارسيان بطول 21 كيلومتر بازگشايي شده است و راه دسترسي روستاهاي كيارام و پنو به طول 20 كيلومتر نيز تا پايان امروز باز مي شود.
بخشدار مركزي گاليكش خاطر نشان كرد: براي بازگشايي راه هاي فرعي منتهي به روستاهاي فرنگ، ليرو، سيجان، پادل دل و يورت كاظم اقدامات لازم انجام شده و بازگشايي راه هاي اين روستاها در اسرع وقت انجام مي شود.
شهرستان گاليكش با بيش از 60 هزار نفر جمعيت در شرق استان قرار دارند و بسياري از روستاهاي مناطق كوهستاني اين شهرستان در زمستان و با بارش برف دچار مشكل در تردد مي شوند.
7481/1860
خبرنگار: يحيي فارسياني ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري