فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها دردی ماه

تهران - ایرنا - سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یكم دی ماه 1396هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا روز چهارشنبه طی اطلاعیه ای اعلام كرد تمام مشمولان فارغ التحصیل دوره های كارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشكی سراسر كشور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ یكم دی ماه سال 1396دریافت كرده اند ، می بایست با مراجعه به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام كنند.
براساس این گزارش، تمام مشمولان فوق، موظف هستند روز شنبه دوم دی ماه، در محل و ساعتی كه توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.
مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارك و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراكز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
اجتمام9105 ** 1569
تنظیم:معصومه نیكنام ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej