۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۳۴
کد خبر: 82769424
T T
۰ نفر
رييس حراست وزارت آموزش و پرورش: حمايت ازمعلم و اعتماد سازي رمز موفقيت است

گرگان - ايرنا- رييس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش، حمايت از معلم و اعتماد سازي بين كاركنان اين وزارتخانه را رمز موفقيت حراست عنوان كرد و گفت كه مسئولين حراست بازوان پرتوان سازمان ها هستند.

به گزارش ايرنا از آموزش و پرورش گلستان محمدحسين كفراشي روز سه شنبه در مراسم تكريم و معارفه روساي ادارات حراست و امورشاهد و ايثارگران اين سازمان در استان اظهار كرد: نيروي انساني محور توسعه پايدار در هر جامعه است و پاسداري از اين سرمايه عظيم، كاري حساس و ارزشمند خواهد بود.
به گفته وي؛ در حقيقت حفاظت از گنجينه هاي جامعه برعهده حراست بوده و در اين راه حفظ آبرو و كرامت انساني مهمترين و حساسترين قسمت كار است.
رييس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: معلمين نجيب ترين قشر جامعه و انسان ساز بوده و حفظ كرامت آنها واجب است.
به گزارش ايرنا طي احكامي از سوي محمد رضا وطني مدير كل آموزش و پرورش گلستان؛ محمدعلي دودانگي به عنوان رييس اداره حراست و محمدرضا رهنماي به پست رييس اداره امورشاهد و ايثارگران اداره كل آموزش و پرورش اين استان منصوب شدند.
وطني در اين مراسم با بيان اينكه برخورد با اعمال خلاف قانون و انضباط و ضوابط اداري از وظايف حراست است، تاكيد كرد: نيروهاي حراستي بايد بتوانند ضمن حفظ شأن و جايگاه خود، رابطه اي محبت آميز با ساير همكاران ايجاد نموده و با شخصيت سالم و يافتن جاذبه هاي جديد ، فرهنگ محيط را تغيير دهند.
وي افزود: اداره شاهد در واقع مروج فرهنگ ايثار و شهادت است واز وظايف اصلي حراست نيز پاسداري از دستاوردهاي نظام و فرهنگ هاي ارزشمند حاصله در انقلاب اسلامي بوده كه فرهنگ غني ايثار و شهادت يكي از آنها است.
امسال در مدارس استان گلستان حدود 320 هزار دانش آموز مشغول فراگيري علم و دانش هستند.
1648
تنظيم وانتشار: پري سالارنيا