۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰
کد خبر: 82756096
T T
۰ نفر
ايران، قهرمان مسابقات بين المللي شناي دختران در تبريز شد

تبريز - ايرنا - با اتمام مسابقات بين المللي شناي دختران جام سرداران شهيد آذربايجان با قهرماني ايران در تبريز پايان يافت.

به گزارش ايرنا، دراين مسابقات كه شامگاه ديروز پنجشنبه به اتمام رسيد تيم ايران در رده سني 11-12 سال قهرمان شد و تيم هاي ارمنستان و جمهوري آذربايجان دوم و سوم شدند.
در رده سني 13-14 سال نيز تيم ايران كاپ قهرماني را بالاي سر برد و تيم جمهوري آذربايجان دوم شد و ارمنستان به مقام سوم تيمي رسيد.
نتايج انفرادي مسابقات در ماده هاي مختلف به شرح زير است:
در ماده 100 متر آزاد رده سني 11-12 سال ياسمين صادقي قهرمان شد و روژان الهي و ايان كلانتراوا از آذربايجان دوم و سوم شدند.
در رده سني 13 -14 سال همين ماده ورسنيك منوچهريان از ارمنستان طلا گرفت و مريم شيخ عليزاده و ستايش پورتلاري دوم و سوم شدند.
در ماده 50 متر كرال پشت رده سني 11-12 سال ياسمين صادقي قهرمان شد و رومينا ميرزايي و سوزانا گريگوريان از ارمنستان دوم و سوم شدند.
در رده سني 13-14 سال اين ماده مريم شيخ عليزاده ، سونا بخشي و اولماز علي اوا از آذربايجان اول تا سوم شدند.
در ماده 100 متر قورباغه رده سني 11-12 سال هليا نصراللهي قهرمان شد و مهلا نواده خزل و ماه صنم ذرات بصير دوم و سوم شدند.
در اين ماده و رده سني 13-14 سال ژينا گرجي قهرمان شد و الن سايروان از ارمنستان و ستايش پورتلاري دوم و سوم شدند.
در ماده 4 در 50 متر آزاد تيمي رده سني 11-12 سال تيم منطقه2 قهرمان شد و تيم منطقه 4 و تيم منطقه 2 بهر سه از ايران دوم و سوم شدند.
در اين ماده و رده سني 13-14 سال تيم منطقه 2 الف از ايران قهرمان شد و جمهوري آذربايجان و منطقه 2 ب از ايران دوم و سوم شدند.
پنجمين دوره مسابقات شنا و اولين دوره مسابقات بين المللي شناي دختران جام گراميداشت سرداران شهيد آذربايجان از چهاردهم آذر ماه با حضور هفت تيم داخلي و سه تيم خارجي جمهوري آذربايجان ، جمهوري ارمنستان و سوريه در تبريز برگزار شد.
آب بسته ع**انتشار:عيسي عطاپور**
3077/9853

سرخط اخبار استان‌ها