۷ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۸
کد خبر: 82745898
T T
۰ نفر
مدیر فرودگاه نجف: پرواز شركت های هواپیمایی ایران جریان دارد

بغداد – ایرنا- مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف گفت كه پروازهای شركت های هواپیمایی ایران به مقصد این شهر همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، 'جعفر صادق العلوی' امروز به خبرگزاری 'بغداد الیوم' گفت كه تاكنون هیچ گونه نامه رسمی مبنی بر توقف پروازهای ایرانی به این فرودگاه دریافت نكرده و پروازهای رفت و برگشت بدون توقف جریان دارد.
مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف این سخنان را در پاسخ به اخباری مبنی بر توقف پروازهای مسافری شركت های هواپیمایی به نجف اشرف به دلیل افزایش تعرفه ها در این فرودگاه عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاری بغداد الیوم، 'محسن نظافتی' مسئول امور عتبات در سازمان حج و زیارت كشورمان روز گذشته گفت كه به دلیل افزایش تعرفه های فرودگاه نجف اشرف، شركت های هواپیمایی ایران تصمیم گرفته اند كه پروازها را از نجف به فرودگاه بین المللی بغداد منتقل كنند.
اظهارات این مقام ایرانی دیروز و امروز در داخل عراق بازتاب گسترده ای داشت و سبب كه مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف هرگونه توقف پروازهای مسافری شركت های ایرانی را به این فرودگاه تكذیب كند.
بغداد الیوم به نقل از نظافتی آورده است كه افزایش تعرفه ها در فرودگاه بین المللی نجف اشرف سبب افزایش هزینه های سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات در عراق شده است.
شبد**خاورم *353*380*1010
انتشار:حسن معظمی