۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
کد خبر: 82740622
T T
۰ نفر
آماده باش 24 راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي همدان

همدان-ايرنا- مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان همدان گفت: با شروع فصل سرما و احتمال ريزش نزولات آسماني 250 راهدار و 24 راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان همدان در حالت آماده باش هستند.

محمد رودباري روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ايرنا، افزود: 285 دستگاه انواع ماشين‌آلات راهداري از جمله برف‌روب، نمك پاش، لودر، گريدر و برف‌خور براي عمليات راهداري زمستاني امسال به‌كار گرفته شده است.
وي با بيان اينكه محور گنجنامه - تويسركان به دليل بارش برق به شكل موقت مسدود شده است، افزود: هم اكنون در محورهاي 'همه‌كسي' و 'سوباشي' و در گردنه اسدآباد و مسير گرمك در محور رزن ـ آوج بارش برف مشاهده مي‌شود.
وي ادامه داد: از زمان آغاز بارش باران و برف در سطح محورهاي استان، راهداران و راهدارخانه‌هاي استان همدان به شكل آماده‌باش، عمليات برف‌روبي و نمك‌پاشي را انجام داده‌اند.
رودباري با بيان اينكه طبق پيش‌بيني هواشناسي استان اين بارش‌ها ادامه مي يابد، گفت: از هموطنان مي خواهيم كه با احتياط كامل و با در اختيار داشتن وسايل و تجهيزات ايمني به ويژه زنجيرچرخ اقدام به سفر كنند.
به گزارش ايرنا، استان همدان داراي پنج هزار و 400 كيلومتر انواع راه است و مسير همدان به تويسركان از راه گنجنامه يك مسير گردشگري به شمار مي رود كه مسير همدان تا اين شهرستان را حدود 20 دقيقه كوتاهتر مي كند.
7523/2090
خبرنگار: مرضيه بختياري**انتشار دهنده: سعيد زارع كندجاني
۰ نفر