۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82740209
T T
۰ نفر
آغاز بكار نخستین كلینیك آموزشی مربیان نخبه ورزشی كشور در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - طرح ملی كلینیك آموزشی مربیان نخبه ورزشی كشور از امروز/ پنجشنبه/ به مدت 2 روز در زاهدان مركز سیستان و بلوچستان آغاز بكار كرد.

مشاور آموزش وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ملی كلینیك آموزشی مربیان نخبه ورزشی كشور امسال برای نخستین بار در سه استان سیستان و بلوچستان، ایلام و كردستان مدنظر قرار گرفته كه نخستین كلینیك آن در زاهدان آغاز بكار كرد.
زهرا امین ادامه داد: این اقدام كاری مشترك از دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشكی ورزشی است كه با هدف ارتقای سطح علمی مربیان در استان های محروم طراحی شده است.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور 6 مدرس از فدراسیون پزشكی ورزشی در بخش های آسیب های ورزشی، روانشناسی ورزشی، علم تمرین و تغذیه و استاد اخلاق در زاهدان درحال برگزاری است.
مشاور آموزش وزارت ورزش و جوانان گفت: 50 مربی رشته های مختلف ورزشی سیستان و بلوچستان در نخستین كلینیك آموزشی مربیان ورزشی نخبه كشور شركت دارند.
70 هزار ورزشكار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینك در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316** 6081/1772 *خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: مجید ملازاده
۰ نفر