۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82734843
T T
۰ نفر

پلمپ 110 مركز متخلف عرضه مواد غذايي در زاهدان

۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82734843
پلمپ 110 مركز متخلف عرضه مواد غذايي در زاهدان

زاهدان- ايرنا- رئيس مركز بهداشت زاهدان گفت: 110 مركز متخلف عرضه مواد غذايي از ابتداي امسال تا كنون در اين شهرستان شناسايي و پلمپ شد.

دكتر شهاب الدين مشايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين مراكز متخلف در بازرسي هاي شبانه كارشناسان بهداشت محيط از رستوران ها و مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي شهر زاهدان شناسايي شدند.
وي افزود: در اين طرح رستوران ها، سفره خانه ها، مراكز طبخ و عرضه مواد غذايي زاهدان مورد بازديد قرار مي گيرند و وضعيت بهداشت و سلامت مواد غذايي در مرحله طبخ و عرضه كنترل مي شود.
وي گفت: كارشناسان بهداشت محيط در اين بازديدها در خصوص دماي نگهداري مواد اوليه، مواد غذايي طبخ شده و رعايت موازين بهداشتي در تمام مراحل طبخ مواد غذايي آموزش هاي لازم را به متصديان مراكز ارائه مي كنند.
رئيس مركز بهداشت زاهدان خاطر نشان كرد: 110 مركز عرضه مواد غذايي كه موازين بهداشتي را رعايت نكردند از ابتداي امسال تا كنون در شهر زاهدان پلمپ و 22 هزار و 991 كيلو گرم انواع مواد غذايي فاسد و تاريخ گذشته از آنها كشف و معدوم شده است.
وي به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي مراتب را به شماره ارتباطات مردمي كشوري 190 و شماره تماس 33220466 اطلاع رساني كنند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حيدري گرجي **انتشاردهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها