عضویت پنج میلیون نفر در هفت هزار تعاونی روستایی كشور

زنجان – ایرنا – معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی كشور گفت: هم اكنون این سازمان دارای 11 اتحادیه مركزی و بیش از هفت هزار تعاونی فعال روستایی است كه پنج میلیون نفر از روستاییان عضو این تعاونی ها هستند.

فرهاد حیدری روز یكشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی تعاونی روستایی منطقه پنج كشوری افزود: سازمان تعاون روستایی به دلیل داشتن شبكه گسترده و عظیم برای رسیدن به اهداف استراتژیك محصولات كشاورزی و پایداری در تنظیم بازار نقش قابل توجهی دارد.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی كشور گفت: با این حجم گسترده ای از عضویت روستائیان و فعالیت تعاونی ها باید اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده ای برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های سازمان و شبكه های تحت پوشش را فراهم كنیم.
حیدری به نقش روابط عمومی ها اشاره كرد و یادآورشد: فعالیت این بخش ارزشمند و مقدس است چرا كه روابط عمومی زبان گویای سازمان های تعاون روستایی و شبكه تعاونی های روستایی و كشاورزی محسوب می شوند.
وی، روابط عمومی را بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات، تجربیات و انتقال موفق آن به سازمان و شبكه های تحت پوشش دانست.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی كشور با بیان اینكه روابط عمومی در این سازمان كانال ارتباطی برای تعامل بین سازمانی و بین شبكه ای است، افزود: در این باره روابط عمومی باید با برنامه مناسب و استراتژی ویژه ای، ایفای نقش كند.
حیدری به سواد رسانه ای اشاره كرد و گفت: در عصری زندگی می كنیم كه عصر ارتباطات و اطلاعات است، در گذشته عصر اطلاع رسانی محدود بود اما در زمان حاضر این عرصه با وجود شبكه های مجازی گسترده تر شده كه در این باره باید دانش و فناوری نیز توسعه یابد.
وی ادامه داد: پیام هایی كه تولید می كنیم و دارای كیفیت و اعتبار است باید نقد و بررسی هوشمندانه ای از آنها داشته و این پیام ها تاثیرگذار باشد.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی كشور، با تاكید بر ظرفیت سازی و تعامل با رسانه ها اظهاركرد: در بخش كشاورزی عموم مردم و قشر خاصی از این مردم همان تولید كنندگان بخش كشاورزی و كشاورزان مخاطبان سازمان تعاون روستایی در سطح كشور هستند.
حیدری اضافه كرد: كشاورزان و تولید كنندگان بخش كشاورزی نقش قابل توجهی در پایداری و توسعه اقتصادی ایران دارند و تعامل با رسانه ها می تواند حمایت از مصرف كنندگان، تولید كنندگان را داشته باشد.
به گزارش ایرنا، بیستمین جلسه شواری برنامه ریزی روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی كشور به میزبانی استان زنجان با حضور روابط عمومی استان های كردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد.
این شوار با حضور معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی كشور، مدیركل سازمان تعاون روستایی، مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، رئیس اداره روابط عمومی سازان مركزی تعاون روستایی، رئیس منطقه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه پنج، مدیر روابط عمومی جهاد كشاورزی استان زنجان تشكیل شد و در آن مسائل و مشكلات و توسعه فعالیت های روابط عمومی های این سازمان با رسانه ها بررسی شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی

سرخط اخبار اقتصاد