۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۷
کد خبر: 82701904
T T
۰ نفر
ليگ برتر فوتبال؛ سرمربي سپيدرود: در يك بازي سنگين مقابل پديده پيروز شديم

رشت - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت گفت: در يك ديدار سنگين مقابل پديده مشهد به پيروزي رسيديم و خوشبختانه توانستيم به برتري برسيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، علي نظرمحمدي شامگاه پنجشنبه در نشست خبري پايان بازي تيم هاي فوتبال سپيدرود و پديده مشهد در رشت اظهار كرد: بازي بسيار سنگين و پرفشاري را مقابل پديده مشهد پشت سر گذاشتيم.
وي ادامه داد: گرچه گل اول را دريافت كرديم اما بازي را تحت كنترل درآورديم و بر بازي تسلط داشتيم و سرانجام 2 گل نيز به ثمر رسانديم.
وي بيان كرد: بازيكنان سپيدرود نيز در اين ديدار سخت و سنگين، بسيار خوب ظاهر شدند و توانستند به خوبي دستورات كادر فني را در زمين بازي پياده كنند.
سرمربي تيم سپيدرود رشت خاطرنشان كرد: خوشبختانه هر زمان كه از بازيكنان جوان استفاده كرديم ، اين بازيكنان جواب دادند و به طور حتم جوانگرايي در سپيدرود رشت ادامه مي يابد.
تيم هاي فوتبال سيپدرود رشت و پديده مشهد عصر پنجشنبه در هفته دهم از رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند كه در نهايت، تيم سپيدرود با نتيجه 2 بر يك حريف خود را شكست داد.
پيش از برگزاري اين مسابقه و تا پايان هفته نهم ، تيم پديده مشهد با كسب 16 امتياز در مكان چهارم و تيم سپيدرود رشت با كسب 9 امتياز در رده يازدهم جدول رده بندي قرار داشتند.
خبرنگار: حسين مجرد **انتشاردهنده:كبيري
7285 / 2007