۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۹
کد خبر: 82701731
T T
۰ نفر
وزیر ورزش: پرونده واگذاری سرخابی ها در دولت دوازدهم بسته می شود

همدان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: پرونده واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در دولت دوازدهم بسته می شود.

مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری استان همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار كرد: بررسی های مقدماتی در حال انجام است تا به مدل ها و روشهایی برسیم كه بتوان به شیوه منطقی این كار را به سرانجام رساند.
وی اضافه كرد: پروسه واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی زمانبر است و كارهای بررسی، مطالعات و مدل های پیش بینی شده گسترده هستند.
وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه این وزارتخانه برای تحرك بخشیدن به حوزه ورزش كشور گفت: یكی از اولویت های محوری این وزارتخانه محول كردن میزبانی رقابت های آسیایی و جهانی در رشته های ورزشی به استان ها است.
سلطانی فر افزود: واگذاری میزبانی رقابت ها به استانها موجب به روز شدن تجهیزات و منطبق شدن زیر ساخت با استانداردها می شود.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شركت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.
در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.
نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.
بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و بهره برداری سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر یك روزه سلطانی فر به همدان است.
7526/2087خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا