۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۲
کد خبر: 82686467
T T
۰ نفر

دهمین باخت قم در گام دوازدهم لیگ فوتسال ایران

۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۲
کد خبر: 82686467
دهمین باخت قم در گام دوازدهم لیگ فوتسال ایران

قم – ایرنا – تیم فوتسال هیات فوتبال قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران در مقابل لبنیات ارژن شیراز دهمین باخت خود را در این فصل به دست آورد.

به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه در سالن 2 هزار نفری مجموعه شهید جعفر حیدریان، تیم قم در حالی كه با سید مهدی غیاثی سرمربی جدید خود به میدان آمده بود، تلاش كرد بازی را هجومی و با حمله های پراكنده بر روی دروازه حریف شروع كند، اما تیم باتجربه تر شیراز توانست میدان را به دست بگیرد و نگذارد تیم قم از حمله های خود نتیجه لازم را به دست آورد.
سید مهدی غیاثی سابقه مربیگری در تیم های فوتسال صبا، یاسین پیش رو و ماهان تندیس قم را در لیگ برتر باشگاه های فوتسال كشور در كارنامه خود دارد و به تازگی به عنوان سرمربی تیم هیات فوتبال قم در این رقابت ها منصوب شده است؛ پیش از این، ابوالفضل ثانی سرمربی این تیم بود كه دو هفته پیش اعلام كرده بود، در صورتی كه مشكلات مالی این تیم برطرف نشود، قادر به ادامه همكاری نیست و از این تیم جدا می شود.
تیم شیراز در دقیقه های 8 و 18 توسط حمید قهرمانی و سید مصطفی فخری به 2 گل دست یافت و نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم لبنیات ارژن خاتمه یافت.
نیمه دوم هم تیم شیراز كه باتجربه تر و هماهنگ تر از قم بود، توانست بر بازی مسلط باشد و حمله های پراكنده قم نیز نتیجه بخش نبود و باز این تیم شیرازی بود كه در دقیقه 33 توسط بابك سهرابی به سومین گل خود دست یافت.
در دقیقه های پایانی تیم شیراز مرتكب خطای پنجم شد و بعد از آن 2 بار این فرصت برای قم فراهم شد كه به خاطر خطاهای تیم حریف، 2 بار ضربه پنالتی از نقطه دوم بزند كه هر 2 بار بازیكنان قم نتوانستند از این موقعیت ها برای گلزنی استفاده كنند و نشان دادند كه این تیم نیازمند انجام تمرین های بسیار بیشتر است تا بتواند به نتیجه های دلخواه خود در لیگ برتر دست یابد.
چنانچه هر تیم 5 خطا مرتكب شود و پس از خطای پنجم، خطای ششم اتفاق بیافتد، ضربه پنالتی از نقطه دوم زده می شود و از خط فرضی 10 متر نقطه دوم پنالتی قرار می دهند و اگر خطا در محوطه پنالتی باشد، ضربه پنالتی از نقطه اول 6 متر زده می شود؛ ضربه های آزاد غیرمستقیم (خطاهای دو ضرب) در خطاهای جمع شده برای محاسبه 5 خطا محاسبه نمی شوند.
در دقیقه های پایانی مسابقه، تیم قم در دقایقی با بیرون كشیدن دروازه بان خود، با 5 بازیكن به سمت تیم دروازه حریف حمله برد كه تنها یك بار توسط مجتبی ولی منش توانست به یك گل دست یابد و این مسابقه با حساب 3 بر 1 به سود تیم لبنیات ارژن پایان یافت.
این دیدار حدود 100 تَن تماشاگر داشت و داوران این مسابقه علی حفیظی (اصفهان)، امیر بهنام نقوی (گلستان)، محمد داوودپور (تهران)، كاظم مرادی (تهران) و ناظر مسابقه علیرضا رجبی (خراسان رضوی) و نماینده فدراسیون حسین نوری (اصفهان) بودند‌‌.
در تركیب تیم سپیدپوش هیات فوتبال قم؛ مسعود عسگری وند، علی اكبر حسن پور، مجتبی ولی منش، شهاب بشری دوست، سید حسین رضوی، علی عباسی، حامد فراهانی، مهدی زاهدی، محمد برزگر، فرهاد فلامرزی، محمد كرمانی و محمد رمضانی به سرمربیگری سید مهدی غیاثی قرار داشتند.
در تركیب تیم آبی پوش لبنیات ارژن شیراز؛ ارژنگ داریوش، مجتبی بذرافشان، سید علیرضا موسوی، بابك سهرابی، مرتضی كشاورز، هادی بافنده، جعفر نجفی، حمید قهرمانی، سید مصطفی فخری، اسحاق سورقالی، محمد بیضایی نژاد و سجاد بندی سعدی به سرمربیگری حمیدرضا كمالی و سرپرستی حمید رضا ابراری نیا حضور داشتند.
تیم لبنیات ارژن شیراز (استان فارس) از 12 بازی با 4 برد، 1 مساوی و 7 باخت و 29 گل زده و 36 گل خورده؛ 13 امتیازی می باشد.
تیم هیات فوتبال قم نیز از 12 بازی بدون برد با 2 تساوی و 10 باخت و 18 گل زده و 40 گل خورده؛ 2 امتیازی است و هم چنان در رده آخر جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
روز گذشته مسابقه تیم های آتُلیه طهران قم (نماینده دیگر استان قم در این رقابت ها) و آذرخش بندرعباس (استان هرمزگان) در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های كشور با نتیجه تساوی 2 بر 2 در قم پایان یافت.
تیم آتلیه طهران قم از 12 بازی با 5 برد، 4 تساوی و 3 باخت و 31 گل زده و 34 گل خورده؛ 19 امتیازی می باشد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی