۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۱۱
کد خبر: 82681652
T T
۰ نفر
پیام حضرت عباس (ع) در دشت نینوا ، بصیرت شناسی و حمایت از امام زمان است

ایلام - ایرنا - امام جمعه شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان گفت: پیام حضرت عباس (ع) به جهانیان به ویژه شیعیان بصیریت به موقع، امام شناسی و حمایت از امام زمان خویش با جان و مال است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مجد در آئین عزاداری تاسوعای حسینی شهر ایلام اظهار كرد: در هجمه های كنونی دشمنان و كینه توزان، مسلمانان و به خصوص مردم ایران اسلامی باید امام زمان خود حضرت صاحب امر (عج) و ولی ایشان را بشناسند و با تاسی از علمدار كربلا با جان و مال خود از ولی نعمتان خود دفاع كنند.
وی افزود: شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس با همین شناخت و آگاهی رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدند و جان و سلامتی خود را فدای دین و مقتدا و آرمان به حقشان كردند.
حسینی مجد یادآور شد: علاوه بر بصیرت و امام شناسی كه پیام اصلی شهدای كربلا است، رشادت و از جان گذشنگی شهدای دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان و صبوری خانواده های آنها همه از بركات قیام انسان ساز عاشورا است.
امام جمعه سابق ملكشاهی تاكید كرد: توجه و اهتمام به اركان دین اسلام همچون نماز اول وقت، عبادت، قرائت قرآن و مانوس بودن با كتاب الهی و همچنین رعایت حجاب و عفاف از دیگر تعالیم و پیام های قیام بزرگ و ماندگار عاشورا به همه نسل ها است.
به گفته حسینی مجد نهصت عاشورا و شهادت مظلومانه اما قهرمانانه شهدای كربلا در واقع مسیری روشن و هموار برای تمام ملت های آزاده و ظلم ستیز جهان در اعصار مختلف تاریخ است.
به گزارش ایرنا، آئین سوگواری تاسوعای حسینی از صبح تا ظهر امروز با حضور جمع زیادی از عزاداران و مریدان حضرت سید الشهدا در میدان 22 بهمن شهر ایلام برگزار شد.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن كهزادیان
7172/6119