۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷
کد خبر: 82672561
T T
۰ نفر
فاطمه یاوری به نقره موی‌تای قناعت كرد

تهران- ایرنا- فاطمه یاوری، نماینده وزن منهای 51 كیلوگرم موی‌تای كشورمان در دیدار نهایی این وزن مغلوب نماینده ویتنام شد و نقره گرفت.

به گزارش ایرنا، یاوری كه نخستین موی‌تای كار ایران در رقابت های امروز (پنجشنبه) بود در دیدار با وی زین لو با نتیجه 30 بر 27 مغلوب و نقره ای شد.
نماینده ویتنام كه نسبت به یاوری از بلندی قد بهره می برد، با استفاده از این ویژگی موفق به شكست نماینده ایران شد و ضمن كسب عنوان قهرمانی، مدال طلای این وزن را از آن خود كرد.
موی‌تای، یكی از سبك‌های آزاد ورزش‌های رزمی است كه مبارزات آن به صورت برخورد كامل و در رینگ برگزار می‌شود.
تكنیك‌های مشت در موی‌تای، شباهت زیادی به بوكس غربی دارند و وجود فنون گلاویزی این رشته را به كیك بوكسینگ و ساندا نزدیك ساخته ‌است.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر ( 26 شهریور تا 5 مهر ) به میزبانی تركمنستان درحال برگزاری است.
در این دوره از بازی ها ورزشكاران آسیایی در 21 رشته با یكدیگر به رقابت می پردازند و ورزشكاران قاره اقیانوسیه نیز در این مسابقات شركت خواهند كرد.
اعضای تیم های ملی بسكتبال سه نفره بانوان، كشتی بانوان، شطرنج، فوتسال، تنیس، سامبو، بولینگ، دوچرخه سواری، شنا، وزنه برداری، كیك بوكسینگ، كشتی، بیلیارد، موی تای، كوراش، جوجیتسو، تكواندو، پرش با اسب، كشتی سنتی تركمنستان، دو و میدانی و كشتی كمربند كشورمان در قالب بزرگ ترین گروه از كاروان ورزشی اعزامی ایران (كاروان شهید حججی) در این بازی های حضور دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی.**9144** 9250**1055
خبرنگار:گلی سفید زاده**انتشار: زینب كارگر

سرخط اخبار ورزش